1998 - Àudios històrics del 7/7/1998 — L'èxit esportiu de Cristóbal al Campionat d'Espanya
Títol i resum generats per IA

1998 - Àudios històrics del 7/7/1998 — L'èxit esportiu de Cristóbal al Campionat d'Espanya

0:001998 - Àudios històrics9:09
Compartir
1998 - Àudios històrics
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 9:09
01
Condicions extremes a la competició
0:01 — 1:03

Cristóbal descriu la duresa de participar en una prova a Ciudad Real sota temperatures superiors als 40 graus.

0:01
02
Resultats i trajectòria professional
1:28 — 4:29

L'atleta detalla les medalles aconseguides i repassa la seva llarga carrera esportiva que va començar l'any 1969.

1:28
03
Èxit de l'equip català i classificació
5:00 — 6:48

Explicació sobre la selecció prèvia a la pista de Can Dragó i el triomf de l'equip de Catalunya en el còmput total.

5:00
04
Suport al món de l'esport
7:16 — 8:51

Agraïments a la federació i al patrocinador privat que permeten a l'atleta seguir competint al màxim nivell.

7:16
Seccions generades automàticament

En aquesta edició d'Àudios històrics, conversem amb el veterà atleta Cristóbal, veí de Castelldefels, que acaba de tornar d'una destacada participació en el Campionat d'Espanya celebrat a Ciudad Real. Durant l'entrevista realitzada a Ràdio Castelldefels, l'esportista ens relata els reptes físics d'una competició marcada per unes temperatures extremes, situades entre els 43 i 45 graus dins l'estadi.

Punts clau de la trajectòria de Cristóbal:

  • Trajectòria longeva: Cristóbal competeix oficialment des de l'any 1969, convertint-se en un dels atletes en actiu més veterans del panorama estatal.
  • Resultats destacats: Malgrat la duresa de les proves (1.500, 5.000 i 10.000 metres), va aconseguir dues medalles de plata, contribuint activament perquè la delegació de Catalunya assolís el primer lloc en el còmput global amb 49 medalles.
  • Preparació i esforç: L'atleta destaca el paper vital de les proves preliminars celebrades a la pista de Can Dragó per obtenir plaça en aquest campionat.

Agraïments i suport institucional

Cristóbal ha volgut posar en valor el suport rebut per la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat, que va cobrir les despeses de desplaçament i allotjament, així com l'ajuda fonamental del seu espònsor, Firesport, dirigit per Antonio Ruiz, que ha estat clau per posar a punt la seva cadira de rodes.

"Catalunya ha quedat primera amb 49 medalles, 15 de les quals d'or, i vull sentir que he posat el meu granet de sorra."

L'atleta es mostra un referent de superació i vitalitat, seguint present en l'actualitat dels esports locals del nostre municipi i participant en futures curses, com la propera cita a Pontons.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament