
2008 - Àudios històrics del 8/6/2008 — Anàlisi dels resultats esportius del San Antonio 66
Presentació de l'entrevista amb el president del club per tractar els resultats recents dels dos equips del San Antonio 66.
Detalls sobre la victòria en el partit de tornada contra l'Estudiante i l'eliminació final del conjunt A.
Explicació sobre la derrota de l'equip B i els problemes de disponibilitat de jugadors per motius personals.
Reflexió final sobre la inestabilitat de les plantilles i les expectatives de cara al futur de l'entitat esportiva.
En aquesta edició de 2008 - Àudios històrics, emesa a través de la Ràdio Castelldefels, entrevistem a Jack Van der Plas, president del San Antonio 66, per fer balanç dels darrers compromisos en la competició de copa. L'entrevista posa de manifest l'actualitat dels esports locals a Castelldefels.
Resultats de la competició
L'espai se centra en l'anàlisi dels resultats dels dos equips de l'entitat:
- San Antonio 66A: Tot i aconseguir una victòria per 4 a 3 en el partit de tornada contra l'Estudiante, l'equip va quedar eliminat en el còmput global (7-6).
- San Antonio 66B: Va patir una derrota més àmplia (4-1) contra El Duende, marcat per les dificultats logístiques i les lesions durant el partit.
Reflexions sobre la gestió esportiva
El president detalla les dificultats de mantenir un teixit associatiu fort i estable, destacant que la inestabilitat de les plantilles durant la temporada dificulta assolir grans objectius. Com assenyala l'entrevistat:
"Durant la temporada és tan difícil de mantenir els equips. La gent es va, venen altres. Des del principi de temporada al final ja... hem canviat pràcticament la plantilla entera."
Finalment, s'ha tractat la possibilitat de cara a la propera temporada de continuar competint amb l'esperança d'incorporar nous jugadors i superar els resultats obtinguts en aquesta campanya, que ha estat qualificada com a decebedora pel propi club.

