
2009 - Àudios històrics del 8/9/2009 — Debat sobre la prostitució i millores urbanes a Castelldefels
Anàlisi sobre la situació dels locals de prostitució i la necessitat de mesures coercitives per limitar-ne l'impacte.
Debat sobre les noves normatives locals, les multes i la visió sobre la legalització o regulació del treball sexual.
Valoració de la nova guarderia, la reurbanització de l'entorn i el desig dels veïns de gaudir d'un entorn lliure de conflictes.
En aquest fragment, s'analitza la problemàtica al voltant dels macroprostíbuls i el debat sobre l'actualitat local a Castelldefels. L'entrevistada exposa la seva perspectiva crítica davant la situació, reivindicant la necessitat d'actuacions contundents per part del consistori.
Punts clau tractats:
- Ordenança municipal: Es comenta l'aprovació d'una normativa per restringir l'obertura de nous locals i sancionar l'activitat en zones urbanes.
- Condicions laborals: S'aposta per la dignificació de les treballadores sexuals, tot i suggerir la seva ubicació fora dels nuclis residencials.
- Reurbanització: Es valora positivament el procés de millora del barri i la inauguració de nous equipaments com una guarderia.
"L'ideal seria erradicar la prostitució, però això ho trobo. Jo crec que això ja no podrà ser mai, no? Però com a mínim sí que s'hauria d'arreglar."
Infraestructures i qualitat de vida
L'entrevista destaca el contrast entre l'estat del teixit associatiu i les preocupacions veïnals. Malgrat les millores en serveis educatius i en l'espai públic, els veïns mantenen demandes històriques sobre la convivència urbana i l'impacte d'activitats molestes en el barri.

