A Todo Tango del 16/4/2012 — Entrevista a Sergi López sobre teatre i cinema
Sergi López presenta la comèdia *30-40 Livingston*, una obra itinerant feta a duet amb Jorge Picó que reflexiona sobre la llibertat i la natura humana.
Es debateixen les diferències entre fer comèdia al teatre i interpretar personatges foscos o dolents al cinema, com en la coneguda pel·lícula *El laberinto del fauno*.
L'actor recorda com va començar a treballar a França gràcies al director Manuel Poirier i com aquesta etapa li va projectar la carrera internacional.
Repàs del paper protagonista a *Harry, un amigo que os quiere*, un personatge inquietant que li va valer el reconeixement com a millor actor europeu.
Conclusió de l'entrevista parlant sobre la funció al *Teatre Plaça* de **Castelldefels**, la relació amb el públic i els futurs projectes cinematogràfics.
Entrevista a Sergi López
En aquesta entrevista, l'actor Sergi López parla extensament sobre la seva trajectòria professional, tant en el món del teatre com en el cinema internacional i estatal.
L'espectacle 30-40 Livingston
- L'obra és una comèdia surrealista protagonitzada per ell mateix i Jorge Picó.
- S'interroga sobre la condició humana i la llibertat a partir de la trobada entre un home i un animal.
- Es representa al Teatre Plaça de Castelldefels, coincidint amb un partit de futbol entre el Barça i el Madrid.
"És una trobada entre un animal i un home que s'interroga sobre el seu comportament."
Carrera cinematogràfica i reconeixements
- Recorda els seus inicis a França de la mà del director Manuel Poirier, fet que li va canviar la vida.
- Analitza papers mítics com el de Harry, un amigo que os quiere, pel qual va guanyar el premi al millor actor europeu.
- Valora la importància de la improvisació i de triar projectes on creu fermament, defugint de la importància de la durada del paper.
