A Todo Tango del 2/1/2014 — Especial Carlos Gardel: Els grans tangos al programa A Todo Tango
Presentació del programa A Todo Tango i primera interpretació de Carlos Gardel amb el clàssic Volver.
Escoltem un altre dels grans èxits de Gardel, el tango Por una cabeza.
Interpretació del tema Lejana tierra mía i records de la terra natal.
S'emet el considerat himne del tango, El día que me quieras, amb la seva emotiva lletra.
La veu de Carlos Gardel canta el tango Volvió una noche.
Continuació del repertori amb el tema Sol Tropical.
Presentació de Rolando Chávez i audició de la versió de Amargura en castellà i anglès (Chicken Muchachita).
Escoltants el tango Los ojos de Mimosa.
Interpretació del tema Apure Delantero Güey.
Interpretació tradicional en castellà del tango Amargura.
S'emet el tango Guitarra Mía acompanyat de cordes criolles.
Missatge històric de Carlos Gardel i Alfredo Lepera gravat als estudis de Nova York.
Escoltem el tango Murmullos en la veu de Gardel.
Interpretació del tema El Carretero.
S'emet el tango Un año más amb ambientació festiva.
Escoltem el tango llunyà i castís Farabute.
Interpretació del clàssic Clavel del Aire.
S'emet el tango Isla de Flores.
Escoltem el tango Barrio Reo.
Tancament de l'episodi amb el tango Viejo Smoking i comiat a càrrec de Jorge Juariste.
Homenatge a Carlos Gardel
Aquest episodi del programa setmanal de ràdio està dedicat gairebé íntegrament a la figura incomparable de Carlos Gardel, el rei indiscutible del gènere. Al llarg de l'emissió s'ofereixen múltiples interpretacions clàssiques del cancionero popular rioplatense, combinant temes emblemàtics amb missatges històrics de l'artista des de Nova York.
Els grans clàssics del repertori
El programa comença amb un repàs exhaustiu de les obres mestres de Gardel:
- Volver: El famós tango que reflexiona sobre el pas del temps i la nostàlgia del retorn a la terra natal.
- Por una cabeza: La coneguda peça sobre passions, apostes i desenganys amorosos.
- El día que me quieras: Considerat pràcticament l'himne nacional del tango, gravat en una etapa daurada.
"Sentir que un soplo la vida, que veinte años no es nada..."
Rareces i versions internacionals
Un dels moments més destacats de l'emissió és la inclusió de versions menys habituals i registres inèdits, com ara la interpretació bilingüe (en castellà i anglès) del tema Amargura, titulat originalment com Chicken Muchachita en la seva versió internacional gravada als Estats Units.
Missatges i cloenda
S'emet també un missatge radiofònic històric on el mateix Carlos Gardel i el lletrista Alfredo Lepera s'adrecen al públic de l'Amèrica Llatina i Espanya per anunciar contractes discogràfics i nous projectes cinematogràfics. El programa tanca finalment amb temes com Viejo Smoking, desitjant a tots els oients un pròsper any nou.
