Títol i resum generats per IA

A Todo Tango del 21/11/2015 — Especial de tango amb Raúl Garelo i Juan D'Arienzo

0:00A Todo Tango1:03:36
Compartir
A Todo Tango
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 1:03:36
01
Inici i presentació de Raúl Garelo
0:00 — 4:10

Presentació del programa A Todo Tango i primeres interpretacions de Raúl Garelo, incloent el vals Alma en Pena.

0:00
02
Clàssics i candombes de Raúl Garelo
4:11 — 14:09

S'escolten temes com Gira, Gira d'Enrique Santos Discépolo, Che Buenos Aires i el candombe Ropa Blanca.

4:11
03
Milongues i tangues de l'orquesta de Garelo
14:10 — 43:50

Repàs a peces com Milonguita, Verde Nuevo, Che Pichín, Sentimiento gaucho i Negracha d'Osvaldo Pugliese.

14:10
04
El repertori de Juan D'Arienzo i tancament
43:51 — 1:02:25

Entrada a la segona part dedicada a Juan D'Arienzo amb La Cumparsita, La Puñalada i El irresistible abans del comiat.

43:51
Seccions generades automàticament

Introducció al programa

Repàs musical

  • Aquest episodi del programa > "A Todo Tango" està dedicat a gaudir de la millor música de Raúl Garelo i Juan D'Arienzo.

Les interpretacions de Raúl Garelo

Valsos i tangues clàssics

  • S'inicia l'audició amb el vals Alma en Pena de l'orquesta de Raúl Garelo.
  • S'interpreten grans temes com el tango Gira, Gira d'Enrique Santos Discépolo, així com peces pròpies de Garelo com Che Buenos Aires.

Ritmes de candombe i milonga

  • S'inclouen en el repertori peces de candombe com Ropa Blanca i Azabache.
  • S'escolten milongues emblemàtiques com Milonguita i grans tangues com Sentimiento gaucho i Negracha de l'autor Osvaldo Pugliese.

Les interpretacions de Juan D'Arienzo

El gran mestre del 2x4

  • La segona meitat del programa se centra en el mestre Juan D'Arienzo.
  • S'hi escolten interpretacions memorables com la cèlebre La Cumparsita, la milonga La Puñalada i temes tradicionals com Yapeyú, El Marne, Jueves i Don Juan.
  • Es tanca l'emissió amb el tango El irresistible, acomiadant els oients fins al pròxim dissabte.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament