A Todo Tango del 20/6/2015 — Homenatge a Carlos Gardel a A Todo Tango
Presentació del programa dedicat a Carlos Gardel i reproducció del reconegut tango Volver.
Homenatge personal a Bochita Matanó recordant les seves vivències als hipòdroms i escoltant Por una cabeza.
Reflexions sobre la distància i la pària a través de Lejana tierra mía i el clàssic El día que me quieras.
Repàs per altres grans creacions com Volvió una noche i Sol Tropical.
Audició de la versió inusual en anglès d'Amargura (Cheating Muchachita) amb introducció històrica.
Interpretació de temes d'arrel campestre com Apure delantero buey i el reconeixement a l'instrument amb Guitarra mía.
Tall d'àudio històric on Carlos Gardel i Alfredo Lepera parlen dels seus contractes i pel·lícules des dels Estats Units.
Inclusió de peces en lunfardo com Esta noche me emborracho, Mano a mano i Tomo y Obligo abans del tancament de l'espai.
Homenatge a Carlos Gardel
Aquest episodi especial del programa A Todo Tango, emès a Ràdio Castelldefels, està dedicat íntegrament a la memòria de Carlos Gardel i serveix també com a recordatori emotiu a Bochita Matanó en el dia de l'aniversari de la seva desaparició.
Cançons emblemàtiques
Al llarg de l'emissió s'interpreten nombrosos temes clàssics del repertori gardelià, destacant:
- Volver, una de les peces més universals del gènere.
- Por una cabeza, vinculada als records d'hipòdroms com el de La Plata i Palermo.
- Lejana tierra mía, que evoca la nostàlgia de la terra natal.
- El día que me quieras, amb referències a les gravacions realitzades als estudis de Nova York.
Particularitats i curiositats
"Una luz en ese largo camino oscuro donde los misterios se confunden..."
S'hi inclouen també versions menys habituals, com la interpretació en anglès i espanyol del tema Amargura (Cheating Muchachita), a més d'intervencions parlades on el mateix Carlos Gardel i Alfredo Lepera saluda els oients de l'Amèrica Llatina i Espanya, detallant els seus contractes amb la Casa Víctor i els seus projectes cinematogràfics.
