Aires del Sur del 26/10/2020 — Aires del Sur: Cultura, Entitats i Música a Ràdio Castelldefels
Inici del programa amb un repte de les activitats de la Federació Andaluza de Comunidades i la visita recent a l'església de Santa María de Sales.
Explicació del primer certamen literari d'autors catalans i andalusos i menció a actes de flamenc i poesia amb Juan Pinilla.
Repàs dels esdeveniments programats, incloent l'actuació d'Antonio Canales i el concurs de la Voz Olé a San Vicente del Sol.
Secció dedicada a la música amb cançons de Damián, interpretacions variades i salutacions a tots els oients i entitats col·laboradores.
Presentació i Activitats Culturals
El programa Aires del Sur s'emet des dels estudis de Ràdio Castelldefels sota la direcció de Bepe Soto. En aquesta emissió es repassen diverses novetats culturals i associatives, tot i les limitacions derivades de la situació sanitària.
- S'esmenta la participació en esdeveniments religiosos i culturals com la presentació de la nova imatge de la verge a l'església de Santa María de Sales.
- Es destaca la col·laboració amb entitats com Raíces de Andalucía i la presència de representants de la Federación Andaluza de Comunidades (FAC).
Certàmens i Premis Literaris
Un dels eixos principals tractats en aquesta edició fa referència al vessant literari i artístic promogut per la federació:
- Anunci del primer certamen literari de autors catalanes i andaluces, orientat a posar en valor escriptors i poetes de la història de Catalunya i Andalucía.
- Recordatori de figures clau com Federico García Lorca.
- Esments a esdeveniments futurs de flamenc i poesia amb la participació de figures reconegudes com Juan Pinilla.
"Hi ha moltes activitats en marxa, tot i que moltes es fan de manera online i d'altres ja es recuperen en viu i en directe."
Esdeveniments i Programació Musical
Durant la segona part del programa, l'espai es concentra a oferir seleccions musicals i a connectar amb l'actualitat artística local i comarcal.
- Esment al concert i trobada cultural a càrrec d'Antonio Canales.
- Anunci d'un desfile de modelos i l'entrega de premis del concurs de la Voz Olé al Teatre La Vicentina.
- Espera fallida de l'artista convidat, el xoman Damián, a causa de les retencions de trànsit a la zona de la costa, la qual cosa obliga a radiar temes gravats de la seva discografia.
- Audició de temes populars i d'homenatge a la cultura andalusa i catalana, combinant temes com Paraules d'amor amb cançons pròpies de l'artista convidat.

