Aires del Sur del 9/9/2019 — Aires del Sur: Entrevista a Diego Ventura i actes culturals
Introducció del programa amb record a Camilo VI i blocs musicals dedicats a Guillermo Calado i Luis Moreno.
Conversa extensa amb el rejonador on parla de la seva carrera, la relació amb els Peralta, els toros indultats i la seva important quadra de cavalls.
Presentació de l'aniversari del festival de Cabrera d'Anoia i selecció musical amb temes de Paco Jara.
Anunci de l'actuació de Blanca Villa al Teatre Plaza, reproducció de les seves cançons i tancament del programa amb un pop-purrí.
Resum del programa Aires del Sur
Aquest episodi de Aires del Sur ofereix un complet recorregut per la cultura andalusa, la música i el món del toro, emès a través de Ràdio Castelldefels.
Entrevista principal amb Diego Ventura
El programa compta amb una extensa i interessant entrevista al reconegut rejonador Diego Ventura:
- Es repassa la seva trajectòria professional des dels inicis a La Puebla del Río.
- Es recorda la seva relació amb els mestres de la saga dels Peralta.
- Es detallen fites històriques com l'indult d'un toro a Múrcia.
- Es descriu minuciosament la seva impressionant quadra de cavalls.
"Una temporada molt bonica i molt contenta de com està transcorrent tot."
Agenda cultural i esdeveniments locals
Al llarg de l'espai es presenten diverses cites culturals ineludibles:
- El desè aniversari del festival flamenc a Cabrera d'Anoia.
- L'actuació de la gran artista Blanca Villa al Teatre Plaza de Castelldefels.
- Homenatges a figures històriques de la copla i la cançó espanyola com Luis Moreno.
El programa combina la passió del rejoneo amb la millor música andalusa i rumba catalana, oferint una tarda de ràdio propera i molt emotiva per a tots els oients del Baix Llobregat.

