Títol i resum generats per IA

Aires del Sur del 25/1/2016 — Aires del Sur: Flamenc i cultura a Ràdio Castelldefels

0:00Aires del Sur58:50
Compartir
Aires del Sur
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 58:50
01
Presentació i agenda cultural
1:01 — 4:28

Introducció al programa, anunci de les properes actuacions de chirigotes i crida a la participació per a la Setmana Santa.

1:01
02
Selecció de flamenc i dedicatòries
4:28 — 27:21

Bloc musical protagonitzat per cants de soleá i tangos de Fernando Cortés, amb dedicatòries especials a oients i negocis locals.

4:28
03
Entrevista a Javier Serrano i Cristina
27:21 — 42:52

Connexió en directe amb els artistes de flamenc per parlar de la seva trajectòria i del seu proper espectacle al Teatro Plaza.

27:21
04
Premis FAAS i cloenda musical
46:13 — 58:24

Anunci del reconeixement institucional a l'Ajuntament de Castelldefels i final del programa amb coples i buleries clàssiques.

46:13
Seccions generades automàticament

Programació i esdeveniments culturals

Activitats de la FAAS

  • El programa Aires del Sur, conduït per Pepe Soto, repassa les principals novetats culturals i associatives vinculades a la Federació Andaluza de Comunidades.
  • S'anuncien diverses actuacions de chirigotas organitzades per a finals de febrer i principis de març a la comarca del Baix Llobregat.
  • Es recorda als oients la necessitat de col·laborar com a costalers per a les pròximes processons de Setmana Santa.

Entrevista a Javier Serrano i Cristina

"El flamenc és un estat de ànim, i quan puges a l'escenari et caus un respecte perquè et debes al teu públic."

  • Conversa en directe amb el ballador de flamenc Javier Serrano i la seva parella Cristina, des de Granada.
  • Es detallen els preparatius per al seu espectacle previst al Teatro Plaza el pròxim 18 de març.

Premis i reconeixements institucionals

Guardons de la FAAS

  • S'avança que el proper 27 de febrer es lliuraran els guardons anuals de l'entitat a Barcelona.
  • L'Ajuntament de Castelldefels rebrà un premi especial com a agraïment al suport constant a l'emissora municipal i a la ràdio de proximitat.

Música i tradició

  • Durant tot l'espai s'intercalen peces clàssiques de buleries, tangos i soleá interpretades per artistes destacats com Fernando Cortés (El Lele), Rafael Farina i Estrellita Castro.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament