Aires del Sur del 27/1/2020 — Festival de Flamenco i Entrevista a Antonio Faujena
Presentació del programa i menció als festivals de flamenc celebrats a Lloret de Mar i el proper esdeveniment a Balaguer.
S'escolten temes i rumbes interpretats pel grup Ecos del Sur, dedicats als oients de l'emissora.
Conversa amb Antonio Faujena sobre la seva trajectòria artística, la seva etapa com a policia i els actes de la nova casa d'Andalusia, a més d'escoltar les seves versions.
Continuació de les actuacions musicals amb clàssics de la copla adaptats i dedicats a oients i amics de l'emissora.
Repàs de l'agenda de festivals per al Dia d'Andalusia, actuacions de Toni Torre i comiat del programa amb la música de Juan Mena.
Introducció al Festival i Música Andalusa
En aquest episodi del programa Aires del Sur, transmès a través de Ràdio Castelldefels en el 98.0 FM, es repassen diversos esdeveniments culturals i festivals de flamenc celebrats a Catalunya i altres territoris.
- S'informa del festival de flamenc realitzat a Lloret de Mar amb la participació de nombroses entitats.
- Es detalla el programa del VI Festival de Flamenco Fusión a Balaguer.
- S'anuncia la propera Fira d'Abril a Salardú, al Valle de Arán.
Entrevista a Antonio Faujena
El programa compta amb la presència d'Antonio Faujena, president de la Casa Andalucía de Castelldefels, amb qui es conversa sobre la seva trajectòria musical i el nou local de l'entitat.
"Jo vaig començar amb 15 anys a donar els meus passets i a cantar amb guitarra als barris."
- Es presenten els detalls del festival del 29 de febrer a Castelldefels.
- S'interpreten diverses versions musicals de copla i flamenc fusionat, com 12 cascabeles i El emigrante.
Properus Esdeveniments i Actuacions
Es repassen les properes cites culturals per celebrar el Dia d'Andalusia i altres festivitats primaverals.
- Festival al parc de la Inguanzu a Nou Barris amb la presència d'artistes convidats.
- Actuacions musicals de Toni Torre, destacant temes versionats amb un estil molt personal.
- Tancament del programa amb interpretacions de Juan Mena i anuncis de noves entrevistes radiofòniques.

