Títol i resum generats per IA

Aires del Sur del 27/1/2020 — Festival de Flamenco i Entrevista a Antonio Faujena

0:00Aires del Sur56:05
Compartir
Aires del Sur
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · 56:05
01
Repàs de festivals i actes culturals
1:30 — 4:46

Presentació del programa i menció als festivals de flamenc celebrats a Lloret de Mar i el proper esdeveniment a Balaguer.

1:30
02
Actuació musical d'Ecos del Sur
4:47 — 12:04

S'escolten temes i rumbes interpretats pel grup Ecos del Sur, dedicats als oients de l'emissora.

4:47
03
Entrevista a Antonio Faujena
12:05 — 24:26

Conversa amb Antonio Faujena sobre la seva trajectòria artística, la seva etapa com a policia i els actes de la nova casa d'Andalusia, a més d'escoltar les seves versions.

12:05
04
Bloc musical i versions de copla
24:27 — 38:49

Continuació de les actuacions musicals amb clàssics de la copla adaptats i dedicats a oients i amics de l'emissora.

24:27
05
Agenda de març i actuacions de Toni Torre
38:50 — 59:11

Repàs de l'agenda de festivals per al Dia d'Andalusia, actuacions de Toni Torre i comiat del programa amb la música de Juan Mena.

38:50
Seccions generades automàticament

Introducció al Festival i Música Andalusa

En aquest episodi del programa Aires del Sur, transmès a través de Ràdio Castelldefels en el 98.0 FM, es repassen diversos esdeveniments culturals i festivals de flamenc celebrats a Catalunya i altres territoris.

  • S'informa del festival de flamenc realitzat a Lloret de Mar amb la participació de nombroses entitats.
  • Es detalla el programa del VI Festival de Flamenco Fusión a Balaguer.
  • S'anuncia la propera Fira d'Abril a Salardú, al Valle de Arán.

Entrevista a Antonio Faujena

El programa compta amb la presència d'Antonio Faujena, president de la Casa Andalucía de Castelldefels, amb qui es conversa sobre la seva trajectòria musical i el nou local de l'entitat.

"Jo vaig començar amb 15 anys a donar els meus passets i a cantar amb guitarra als barris."

  • Es presenten els detalls del festival del 29 de febrer a Castelldefels.
  • S'interpreten diverses versions musicals de copla i flamenc fusionat, com 12 cascabeles i El emigrante.

Properus Esdeveniments i Actuacions

Es repassen les properes cites culturals per celebrar el Dia d'Andalusia i altres festivitats primaverals.

  • Festival al parc de la Inguanzu a Nou Barris amb la presència d'artistes convidats.
  • Actuacions musicals de Toni Torre, destacant temes versionats amb un estil molt personal.
  • Tancament del programa amb interpretacions de Juan Mena i anuncis de noves entrevistes radiofòniques.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament