Aires del Sur del 7/1/2019 — Homenatge al Cipri i cançons a Aires del Sur
Repàs detallat de la gala d'homenatge celebrada a Roquetes, amb menció als assistents, la presència de l'alcaldessa i les actuacions inicials de Toni Torres i Javier Ginés.
Bloc central dedicat a reproduir temes dels artistes que van col·laborar en l'esdeveniment, incloent a Damián, Carmen Carrasco, Esperanza Ríos i Luis Moreno.
Es listen altres agrupacions i formacions com el grup Reflejos i Echo del Sur, destacant la presència d'artistes d'arreu de Catalunya.
S'escolten temes de l'àlbum Cosechando Éxito d'Alborada Flamenca, reflexions sobre la crítica social i una emotiva dedicació final als nets del presentador.
Resum de l'episodi
En aquest programa del podcast Aires del Sur, emès a través de Ràdio Castelldefels, es repassa amb profunditat el gran homenatge pòstum dedicat a Cipri, impulsor d'Alborada Flamenca. El lloc de l'esdeveniment va ser el centre cívic de Roquetes, a Sant Pere de Ribes, aplegant prop de 350 assistents i nombroses personalitats, com ara l'alcaldessa Abigail.
Actuacions i moments destacats
Al llarg de l'espai radiofònic es punxen diversos temes musicals de les persones i formacions que van participar en la gala emotiva:
- Toni Torres i la seva interpretació inicial que va posar ambient a la vetllada.
- La participació de Javier Ginés amb cançons sentides com "Qué culpa tengo de quererte tanto".
- El record familiar amb la intervenció de Maribel, filla de l'homenatjat, i la col·laboració de la Casa d'Andalusia de la Comarca del Garraf.
- Altres formacions i artistes com Reflejos, Damián, Carmen Carrasco i Esperanza Ríos amb Luis Moreno.
"El centre estava a rebosar, ja dic, unes 350 més o menos persones, la capacitat."
Reflexions i tancament
El programa també inclou temes propis del repertori d'Alborada Flamenca com l'àlbum Cosechando Éxito, a més de reflexions sobre la vida quotidiana amb temes com "Vivimos Criticando" i una emotiva dedicatòria final als nets del presentador.
Nota: Es fa esment a futurs esdeveniments a Santa Susanna amb la participació d'artistes coneguts del gènere.

