Títol i resum generats per IA

Bon dia Castelldefels Info del 23/1/2014 — Agenda local i turisme a Castelldefels

0:00Bon dia Castelldefels Info20:07
Compartir
Bon dia Castelldefels Info
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
8 seccions · 20:07
01
Inici i presentació
0:00 — 1:04

Benvinguda al programa informatiu matinal de Ràdio Castelldefels amb el repàs de l'actualitat de la jornada.

0:00
02
Agenda del dia i tallers
1:04 — 6:04

Repàs de les activitats, tallers educatius, clubs de lectura a la Biblioteca Central i programes formatius per a famílies i gent gran.

1:04
03
Comerç, cultura i universitat
6:04 — 9:19

Informació sobre la fira de rebaixes Popcorn, cursos culturals del Teatre Plaça i el nomenament del nou director de l'ETAC.

6:04
04
Turisme i FITUR
9:19 — 11:50

Participació de Castelldefels en la Fira Internacional de Turisme a Madrid i anàlisi de les tendències del sector.

9:19
05
Actuacions a la via pública
11:50 — 14:29

Entrevista sobre millores urbanes, passos de vianants al carrer Agustina Aragó i aparcaments a l'Avinguda República Argentina.

11:50
06
Moviments veïnals
14:29 — 16:08

Retorn de l'Associació de Veïns de Gran Viamar a la Federació d'Associacions de Veïns de Castelldefels.

14:29
07
Actualitat esportiva
16:08 — 19:09

Informació sobre el Castelldefels Hoquei Club, la seva assemblea i la renovació de la gespa del municipal de la Via Fèrria.

16:08
08
Previsió meteorològica i comiat
19:09 — 19:55

Consulta de la previsió del temps per a la jornada i tancament del programa informatiu.

19:09
Seccions generades automàticament

Informació General i Agenda del Dia

El programa informatiu matinal de Ràdio Castelldefels ha repassat l'actualitat municipal, destacant nombroses activitats culturals i educatives previstes a la ciutat.

Serveis i Tallers

  • Tallers educatius: S'ha celebrat el taller Col·leccionistes de Solucions al col·legi Frangual per estimular la creativitat infantil.
  • Activitats a la Biblioteca Central: S'han organitzat clubs de lectura en francès i anglès, tallers de manualitats com Fem Colls Vintage i un tast a cegues.
  • Formació familiar: El taller Creixen Família a l'escola Jacint Verdaguer ofereix eines educatives positives.

"Un municipi actiu necessita una agenda cultural i formativa rica per a tota la ciutadania."

Actualitat Comercial i Institucional

  • Fira Popcorn: Obertes les inscripcions per a la segona edició d'aquesta fira de rebaixes organitzada per l'Associació de Comerciants Castelldefels Activa.
  • Cursos culturals: Termini obert per als programes d'òpera i música clàssica vinculats a la temporada del Teatre Plaça.
  • Nou director a l'ETAC: El veí Lluís Alonso ha pres possessió com a nou director de l'Escola d'Enginyeries de Telecomunicacions i Aeroespacials de Castelldefels.

Turisme i Via Pública

Castelldefels participa un any més a la Fira Internacional de Turisme (FITUR) a Madrid, presentant les darreres tendències i formva part del fòrum ExcelTour.

  • Millores urbanes: Es remodelen els passos de vianants al carrer Agustina Aragó i s'habiliten noves places d'aparcament de zona verda a l'Avinguda República Argentina.
  • Moviments veïnals: L'Associació de Veïns de Gran Viamar retorna a la Federació d'Associacions de Veïns de Castelldefels.

Esports

El Castelldefels Hoquei Club prepara la millora de la superfície del municipal de la Via Fèrria amb una nova gespa d'aigua.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament