Títol i resum generats per IA

Canto Popular Latinoamericano del 2/9/2016 — Canto Popular Latinoamericano: Música i Rècords de Ràdio Castelldefels

0:00Canto Popular Latinoamericano1:01:18
Compartir
Canto Popular Latinoamericano
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
8 seccions · 1:01:18
01
Inici del programa i Balada para un loco
1:01 — 6:37

Presentació de l'emissora i reproducció del tema Balada para un loco per Amelita Baltar.

1:01
02
Temes de Carolina Dayan i ritmes variats
6:38 — 10:30

S'escolta la cançó Origami de Carolina Dayan i altres propostes musicals de caire íntim i experimental.

6:38
03
Café Tacuba i el tema Eres
10:31 — 15:15

Secció dedicada al conegut grup mexicà Café Tacuba i la seva interpretació del tema Eres.

10:31
04
El temps no para amb Bergerabat
15:16 — 20:50

Repàs de la cançó El temps no para de la banda Bergerabat i reflexions sobre la música llatinoamericana.

15:16
05
Carlos Vives i Chocolate Latino
20:51 — 28:46

Recordatori de grans èxits com La Gota Fría de Carlos Vives i el fenomen estiuenc de Mayonesa.

20:51
06
Cuarteto de Nos i La Lista Negra
28:47 — 33:52

Audició del tema La Lista Negra a càrrec del grup uruguaià Cuarteto de Nos.

28:47
07
Gilberto Santa Rosa i César Orozco
33:53 — 47:42

Música romàntica i tropical amb les interpretacions de Gilberto Santa Rosa i el pianista César Orozco.

33:53
08
Comiat del programa
47:43 — 52:35

Últims temes musicals amb Daniela Mercury i comiat final a càrrec d'Ernesto Duclosón.

47:43
Seccions generades automàticament

Introducció al Programa

Presentació i Música Inicial

  • L'emissora Ràdio Castelldefels emet des de l'estudi situat al carrer Bisbe Urquinaona i ens ofereix una nova edició del programa Canto Popular Latinoamericano a través del 98.0 FM.
  • El programa comença amb la interpretació de l'emblemàtic tema Balada para un loco a càrrec de la gran Amelita Baltar.

"Les tardesitas de Buenos Aires tienen ese qué sé yo, ¿viste?"

Recorregut Musical per Llatinoamèrica

Artistes i Temes Destacats

  • Després de la introducció, s'escolten diverses propostes musicals que reflecteixen la diversitat cultural del continent.
  • S'analitzen temes d'artistes com Carolina Dayan amb la seva cançó Origami i el reconegut grup mexicà Café Tacuba amb el tema Eres.
  • La selecció inclou ritmes variats que van des del rock fins a la salsa, mostrant la riquesa del Podcast musical disponible al web.

Col·laboracions i Grans Èxits

  • El programa avança amb la presència de bandes com Bergerabat interpretant El tiempo no para.
  • Es recorden clàssics inoblidables com La Gota Fría del colombià Carlos Vives i el famós tema Mayonesa del grup Chocolate Latino.
  • Finalment, es tanca l'espai amb intervencions de figures com Gilberto Santa Rosa i César Orozco, posant el colofó a una tarda de ràdio de proximitat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament