Títol i resum generats per IA

Canto Popular Latinoamericano del 18/10/2014 — Canto Popular Latinoamericano: Música i Reflexió

0:00Canto Popular Latinoamericano1:00:07
Compartir
Canto Popular Latinoamericano
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 1:00:07
01
Música de Mercedes Sosa i record històric d'Amèrica
1:19 — 8:19

Inici de la selecció musical amb temes de Mercedes Sosa acompanyada per Gustavo Cerati i Rubén Rada, seguit d'una reflexió sobre la història i la identitat d'Amèrica.

1:19
02
Bloc musical de cantautors i ritmes llatinoamericans
11:49 — 30:54

Recull de temes de Rosana Tadei, Carlos Varela, Albita Rodríguez i Rubén Blades, intercalats amb reflexions pròpies del programa.

11:49
03
Projecte social: Circo de Todo Mundo
30:54 — 34:00

Reportatge i debat sobre la iniciativa social a Brasil destinada a evitar el treball infantil i fomentar l'educació a través de les arts circenses.

30:54
04
Concerts en directe i comiat del programa
34:16 — 54:50

Bloc final amb actuacions en directe de No Te Va Gustar, Gilberto Santa Rosa i El Bahyo, tancant amb els agraïments habituals de l'equip.

34:16
Seccions generades automàticament

Introducció al Programa

El programa Canto Popular Latinoamericano ofereix una selecció musical variada combinada amb reflexions culturals i històriques d'Amèrica Llatina. Sota la conducció d'Ernesto Duclosón i el suport tècnic de José Ramón Silva des de l'estudi de Ràdio Castelldefels, l'espai recorre diferents gèneres i realitats socials del continent.

Cançons i Col·laboracions Destacades

  • S'obre amb temes de Mercedes Sosa en el disc Cantora 2, acompanyada per figures com Gustavo Cerati (Zona de Promesas) i Rubén Rada (La Luna Llena).
  • S'inclouen interpretacions de Rosana Tadei, Carlos Varela amb el seu disc Como los peces, i l'energia tropical d'Albita Rodríguez.
  • També sonen grans clàssics en directe de Rubén Blades, No Te Va Gustar, Gilberto Santa Rosa i El Bahyo.

Reflexions Històriques i Socials

Al llarg de l'episodi es tracten temes d'alt impacte social, destacant la commemoració de la història d'Amèrica i la seva identitat cultural en pugna amb Occident.

"Esta tierra que habitamos es como un niño a poco de nacer. Así es que América, como ese hijo, lleva un nombre que no le pertenece"

Iniciatives Socials a Brasil

  • Es destaca el projecte Circo de Todo Mundo a Belo Horizonte, Brasil.
  • L'iniciativa ofereix una alternativa al treball infantil domèstic per a les nenes.
  • Es combina l'educació regular amb formació artística, circense i suport psicològic i familiar.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament