Canto Popular Latinoamericano del 15/5/2015 — Canto Popular Latinoamericano: Música i Rítmics Llatins
Presentació del programa i reproducció de temes clàssics del folklore com 'Los Hermanos' d'Atahualpa Yupanqui.
Escolta de temes de Carlos Varela com 'Foto de Familia' i la introducció a la música de Fernando Cabrera.
S'emet el conegut tema de Fito Páez 'Y dale alegría a mi corazón' i cançons d'artistes uruguaians com Rubén Rada.
La banda mexicana Café Tacuba interpreta 'Ojalá que llueva café', seguit pel piano de César Orozco.
Entrada de salsa amb el Gran Combo de Puerto Rico i finalització del programa amb la música brasilera de Fafá de Belén.
Introducció al Programa
Cançons i Tradicions
En aquest episodi del programa Canto Popular Latinoamericano, s'ofereix un recorregut musical molt ric per diferents gèneres i artistes de Llatinoamèrica. Es tracta d'una emissió de ràdio de proximitat des de Castelldefels on la cultura i la música popular prenen tot el protagonisme.
- Atahualpa Yupanqui: Recordat amb el seu clàssic tema Los Hermanos.
- Carlos Varela: Des de Cuba amb el tema Foto de Familia.
- Fernando Cabrera: Interpretant Príncipe Azul.
Ritmes i Collaboracions Especials
Diversitat Musical
L'espai continua avançant amb una selecció variada que inclou grans noms del continent americà i col·laboracions memorables.
- Fito Páez amb Y dale alegría a mi corazón.
- Rubén Rada i Jaime Ross amb el tema Amándote.
- Café Tacuba versionant Ojalá que llueva café.
"Ojalá que llueva café en el campo, que caiga un aguacero de yuca y té."
Cloenda de l'Emissió
La recta final del programa compta amb grans dosis de salsa i ritmes brasilers, destacant la presència del Gran Combo de Puerto Rico i Fafá de Belén.

