Títol i resum generats per IA

Canto Popular Latinoamericano del 17/5/2015 — Música i reflexions al Canto Popular Latinoamericano

0:00Canto Popular Latinoamericano1:00:00
Compartir
Canto Popular Latinoamericano
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
7 seccions · 1:00:00
01
Inici musical amb tango electrònic
1:19 — 5:20

Presentació del programa i audició del tema Tango Místico del grup Tangueto.

1:19
02
Temes de Rosana Tadei i Jimena Sariñana
5:20 — 9:20

S'escolten les propostes musicals de Rosana Tadei amb Pescando en el Cielo i la mexicana Jimena Sariñana.

5:20
03
Record a Donito Mestre
13:20 — 18:14

Recuperació d'un clàssic dels anys 70 amb la interpretació en directe de Canción para mi muerte.

13:20
04
Homenatge literari a Eduardo Galeano
18:14 — 25:17

Lectura d'un text reflexiu i poètic de l'escriptor Eduardo Galeano al voltant del fenomen del futbol.

18:14
05
Reflexió social amb No te va a gustar
25:17 — 34:02

Anàlisi de la realitat social i la problemàtica de l'aigua a través de la música del grup uruguaià.

25:17
06
Versions de Rubén Rada i Los Tipitos
34:02 — 45:47

Repàs a diferents versions de temes clàssics i actuacions de formacions argentines i uruguaianes.

34:02
07
Tram final amb Draco Rosa i Juan Luis Guerra
45:47 — 57:44

Selecció de temes de tancament amb col·laboracions internacionals i reflexions sobre la miseria i la vida.

45:47
Seccions generades automàticament

Selecció Musical i Reflexions

Aquest episodi del programa Canto Popular Latinoamericano ofereix una acurada selecció de temes musicals d'arreu de Llatinoamèrica, combinada amb espais de reflexió literària i social.

Sons i Autors de Llatinoamèrica

  • S'inicia el recorregut sonor amb apostes modernes com el tango electrònic de Tangueto i temes de Rosana Tadei.
  • Es recorden figures històriques i clàssics inoblidables com Donito Mestre i la seva emblemàtica cançó dels anys 70.
  • S'incorporen ritmes i veus d'artistes consagrats com Rubén Rada i Jaime Ross.

Reflexions Literàries i Socials

"Rueda la pelota, el mundo rueda. Se sospecha que el sol es una pelota encendida..."

  • Es dedica un espai especial a recordar l'escriptor Eduardo Galeano a través d'una profunda i poètica visió sobre el futbol, la passió col·lectiva i la resistència davant de la uniformització cultural.
  • S'aborden temàtiques socials a través de la música del grup No te va a gustar, posant el focus sobre la manipulació, la memòria i la importància vital de recursos com l'aigua.

Cloenda de l'Emissió

  • El programa avança cap al final amb col·laboracions de luxe com la de Draco Rosa i Juan Luis Guerra.
  • L'espai s'acomiada des de l'estudi amb la complicitat de l'equip tècnic, emplaçant els oients a la propera cita setmanal.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament