Títol i resum generats per IA

Castelldefels AIXÍ SOM, 11 a 12 h del 9/7/2026 — Castelldefels AIXÍ SOM: Actualitat, IA municipal i Pastisseria

0:00Castelldefels AIXÍ SOM, 11 a 12 h56:12
Compartir
Castelldefels AIXÍ SOM, 11 a 12 h
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
6 seccions · 56:12
01
Informació meteorològica i sanitària
0:26 — 0:51

Avís d'episodi de contaminació atmosfèrica per ozó troposfèric i recomanacions de salut.

0:26
02
Festes del Mar
0:52 — 1:21

Inici de les celebracions tradicionals, incloent l'encesa de bengales i les activitats al Passeig Marítim.

0:52
03
Agenda cultural estival
1:22 — 1:47

Repàs de les activitats de la Biblioteca RFJ i el servei de biblioplatja.

1:22
04
Intel·ligència Artificial en l'administració
11:46 — 27:03

Diàleg amb Antoni Vélez sobre l'estratègia Municipi 360, govern de la dada i formació digital per a empleats públics.

11:46
05
Entrevista al pastisser Pachi Larrea
31:00 — 37:50

Conversa sobre el procés creatiu darrere de la millor tarta de xocolata i la seva experiència instal·lat a Castelldefels.

31:00
06
Assessorament en telecomunicacions
48:13 — 51:18

Coneixem Asesoría Datalocomunicaciones de Catalunya i com optimitzen els serveis de fibra i energia per als veïns.

48:13
Seccions generades automàticament

Actualitat i vida local a Castelldefels

El programa ens acosta a l'actualitat més immediata de Castelldefels amb diverses notícies d'interès:**

  • Avís per contaminació: Es recomana precaució per l'elevat nivell d'ozó troposfèric, especialment a col·lectius vulnerables.
  • Festes del Mar: Comencen les festes amb activitats al Passeig Marítim, incloent l'exhibició de country i la tradicional encesa de bengales a les torres de guaita.
  • Agenda d'estiu: La Biblioteca RFJ (amb la bilbioplatja Carme Romaní) ofereix una extensa programació d'activitats familiars gratuïtes durant l'estiu.

La Intel·ligència Artificial i el Govern de la Dada

D'altra banda, explorem amb Antoni Vélez (Diputació de Barcelona) com la intel·ligència artificial està transformant la gestió municipal:

  • Estratègia Municipi 360: Una iniciativa que busca ordenar les dades dels ajuntaments per prendre decisions més eficients.
  • Ètica i Humanisme: L'objectiu és aplicar l'IA per automatitzar tasques burocràtiques, permetent que el personal públic es pugui dedicar a atendre millor la ciutadania.
  • Formació: La Diputació impulsa microcredencials universitàries per especialitzar els treballadors públics en aquest nou entorn digital.

"L'IA ens ha d'ajudar a fer automatitzacions, però sempre amb una supervisió humana que garanteixi les condicions ètiques i la qualitat de la dada."

Històries d'èxit local i serveis

Finalment, el magazín destaca el talent i el comerç de proximitat:

  • Reconeixement internacional: Entrevistem a Pachi Larrea, pastisser establert a Castelldefels, recent guanyador del premi a la millor tarta de xocolata del món.
  • Assessorament tecnològic: Coneixem els serveis de l'Asessoría Datalocomunicaciones de Catalunya, que ajuda a particulars i empreses a optimitzar les tarifes de fibra, energia i telefonia.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament