Títol i resum generats per IA

Castelldefels AIXÍ SOM, 10 a 11 h del 2/4/2026 — Castelldefels AIXÍ SOM: Ple municipal i Setmana Santa

0:00Castelldefels AIXÍ SOM, 10 a 11 h56:01
Compartir
Castelldefels AIXÍ SOM, 10 a 11 h
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · 56:01
01
Repàs a l'actualitat local
0:04 — 1:37

Titulars sobre reempresa, comerç local i la recuperació del festival internacional de dansa.

0:04
02
Espai musical Castelvitz
13:48 — 16:00

Entrevista a l'Albert de la Torre sobre el seu programa de música electrònica i la promoció de nous talents.

13:48
03
Anàlisi del ple municipal
27:00 — 41:21

La portaveu Eva López detalla les mocions, la liquidació pressupostària i les crítiques a la gestió institucional.

27:00
04
Debat de mocions i polítiques socials
41:21 — 47:39

Discussió sobre les mocions presentades en el ple, incloent l'homenatge a Ramon Llosa i les polítiques d'igualtat i habitatge.

41:21
05
Agenda de Setmana Santa i tradicions
47:39 — 51:07

Repàs a les activitats religioses, la coral marinada i l'inici de la temporada esportiva i de platja.

47:39
Seccions generades automàticament

En aquesta edició del programa Castelldefels AIXÍ SOM, 10 a 11 h, realitzat a Ràdio Castelldefels, el magazine explora l'actualitat local amb una atenció especial al darrer ple municipal i a les celebracions de la Setmana Santa a la ciutat.

Actualitat Local

  • Es destaca el paper del punt local Reempresa com un servei estratègic a la província.
  • S'inicia un projecte de l'àrea de comerç per ajudar els negocis locals a crear contingut per a xarxes socials.
  • Es recupera el Festival Internacional de Dansa, amb un format renovat anomenat Biudansa.

Anàlisi del Ple Municipal

La portaveu del PSC, Eva López, analitza els punts més rellevants del recent ple:

  • Ramon Llosa: Tots els grups han acordat un homenatge per la seva trajectòria com a fotògraf.
  • Gestió Sanitària: Debat sobre la implantació d'un tercer CAP i la necessitat de transparència en el model de gestió.
  • Gestió de la crisi: Crítiques a la gestió pressupostària i a l'augment de taxes en un context d'inflació.
  • Ordenances i Mobilitat: Necessitat de regular estrictament la circulació de patinets per garantir la seguretat dels vianants.

Cultura i Tradicions

"Les tradicions han de ser per a tothom, per creients i per a qui no ho és, perquè és un esforç col·lectiu que aplega la comunitat."

  • S'ha posat en valor el paper de l'Hermandad Cristo de la Paz i la Coral Marinada en la dinamització cultural.
  • S'ha animat a la participació en la cantada de caramelles i en les processons tradicionals.

Altres continguts

  • Albert de la Torre presenta els detalls de Castelvitz, un espai dedicat a la música electrònica que posa el focus en DJs emergents i col·lectius de la ciutat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament