Títol i resum generats per IA

Castelldefels Desperta del 26/8/2026 — Castelldefels Desperta: Actualitat, Esport i Mobilitat

0:00Castelldefels Desperta1:54:03
Compartir
Castelldefels Desperta
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
9 seccions · 1:54:03
01
Repàs de la recta final del Palm Market
5:01 — 9:28

Informació sobre les darreres activitats, concerts i propostes gastronòmiques a la plaça de les Palmeres abans del tancament.

5:01
02
Nova zona d'estacionament regulat al CAP de la Muntanyeta
9:29 — 15:03

Detalls sobre la creació de més de 300 noves places d'aparcament entre zona verda i zona blava a partir de l'1 de setembre.

9:29
03
Votacions i novetats de la Nit de l'Esport
17:57 — 34:03

Explicació del procés de votació popular per als premis individuals, les noves categories màster i els detalls de la gala del 18 de setembre.

17:57
04
Balanç del programa A la nit una altra moguda
38:52 — 53:36

Resultats de la cinquena edició d'aquesta iniciativa d'oci nocturn alternatiu per a joves i la gestió de la convivència als carrers.

38:52
05
Inici de temporada del Castelldefels Hockey Club
59:04 — 1:04:08

Repàs dels compromisos oficials dels equips sèrients masculí i femení en la divisió d'honor B.

59:04
06
Segona edició de l'acceleradora Light On Startup
1:04:09 — 1:14:09

Convocatòria i terminis de preinscripció per a projectes emprenedors i tecnològics a través de La Guaita.

1:04:09
07
Actuacions de la Policia Local: Drons i Incivisme
1:15:13 — 1:23:27

Balanç de les denúncies per l'ús irregular de drons i pintades no autoritzades a l'església de Montserrat.

1:15:13
08
Entrevista sobre la millora de la pista del Borrito
1:28:01 — 1:35:15

Conversa amb Rubén Pelaez sobre les obres de renovació del paviment i equipaments esportius a Can Vinader.

1:28:01
09
Nova ordenança i seguretat amb els patinets elèctrics
1:39:43 — 1:51:43

Anàlisi de la sinistralitat, controls policials i requisits obligatoris per circular amb vehicles de mobilitat personal.

1:39:43
Seccions generades automàticament

Resum de l'Actualitat Local

Activitats i Oci d'Estiu

  • Palm Market: Repàs de la penúltima setmana d'activitats a la plaça de les Palmeres, incloent concerts de música amb espelmes, cinema a la fresca i tributs musicals.
  • A la nit una altra moguda: Balanç de la cinquena edició d'aquest programa d'oci nocturn alternatiu per a joves, amb més de 1.300 participants i intervencions per evitar botellots.

Esport i Mobilitat Urbana

  • Nit de l'Esport: Obertura del període de votació popular fins al 6 de setembre per escollir els finalistes de les categories individuals, amb novetats com la categoria màster per a majors de 45 anys.
  • Nova regulació d'aparcament: Habilitació de més de 300 places entre zona verda i zona blava a l'entorn del nou CAP de la Muntanyeta a partir de l'1 de setembre.

"El programa no treballa amb l'objectiu de consum zero, sinó instaurar i veure usos diferents del seu temps de lleure."

Emprenedoria i Serveis Municipals

  • Light On Startup: Últims dies per a la preinscripció a la segona edició d'aquesta acceleradora de projectes tecnològics.
  • Millores a la via pública: Entrevista amb Rubén Pelaez sobre la renovació de la pista de bàsquet del Borrito al barri de Can Vinader.
  • Seguretat viaria: Increment de controls policials i denúncies a vehicles de mobilitat personal (patinets elèctrics) i actuacions per incivisme.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament