Títol i resum generats per IA

Color Esperanza del 17/1/2012 — Superar obstacles i trobar la motivació a Color Esperanza

0:00Color Esperanza56:59
Compartir
Color Esperanza
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
7 seccions · 56:59
01
Presentació del programa i el mètode Felizmente Adelgazando
1:10 — 3:43

María Ángeles Moya dóna la benvinguda a Color Esperanza a Ràdio Castelldefels i presenta al seu convidat, el coach Mariano, per parlar de motivació i del projecte de pèrdua de pes.

1:10
02
La importància de moure's i la convocatòria de la caminada
3:44 — 8:01

Es discuteix la necessitat de deixar enrere la passivitat i s'anuncia una caminada popular des de la Plaça de l'Església fins a la Platja de Castelldefels per al diumenge 22.

3:44
03
Llei d'atracció, fluir amb la vida i la trucada de Maribel sobre dansa
8:02 — 23:54

Debat sobre la llei d'atracció, la superació personal i el paper dels obstacles vitals. S'incorpora la trucada de Maribel per presentar classes de dansa creativa.

8:02
04
Nous tallers, teràpies i col·laboracions locals
23:55 — 34:27

Es repassen altres col·laboradors com endocrins, fisioterapeutes i el proper curs d'alimentació natural, energètica i conscient a Castelldefels.

23:55
05
La visió espiritual amb Carlos Flores i el llibre Tu realidad inmortal
34:28 — 42:17

Carlos Flores truca des de Tarragona per comentar l'obra de Gary Renard i reflexionar sobre l'essència espiritual de l'ésser humà, la innocència i el perdó.

34:28
06
Consulta psicosomàtica amb Víctor
42:18 — 52:15

Un oient anomenat Víctor consulta sobre un dolor crònic a la cadera, la qual cosa permet analitzar com els sostres d'estrès i els ensurts es manifesten físicament.

42:18
07
Meditació final i comiat
52:16 — 56:58

El programa tanca amb un exercici guiat de respiració conscient i meditació per connectar amb la lluz interior abans del comiat definitiu.

52:16
Seccions generades automàticament

Benvinguda i motivació personal

  • En aquest programa de Color Esperanza a Ràdio Castelldefels, la psicòloga María Ángeles Moya i el coach Mariano tracten la importància de superar la inació.
  • Es recalca que querer es poder i que cal llevar-se de la cadira per buscar els objectius vitals, defugint de la passivitat i de la monotonia diària.

El projecte Felizmente Adelgazando

  • Mariano presenta el seu mètode de pèrdua de pes, que combina una alimentació sana amb exercici i equilibri emocional.
  • S'anuncia una caminada popular el diumenge 22 per anar des de la Plaça de l'Església fins a la platja de Castelldefels, animant a portar alguna peça de color verd i fruita.

Col·laboracions i trucades del públic

  • Maribel intervé per anunciar les pròximes classes demostratives de dança creativa a finals de febrer, recordant els beneficis de moure el cos lliurement.
  • Carlos Flores truca des de Tarragona per parlar de literatura espiritual i llibres com Tu realidad inmortal de Gary Renard, destacant que som esperits completament innocents.
  • Un oient anomenat Víctor truca per consultar sobre un dolor crònic a la cadera, donant peu a reflexionar sobre les malalties psicosomàtiques i l'impacte d'un shock emocional o de l'estrès en el cos.

"Tu eres espíritu completo e inocente, que todo está perdonado y olvidado."

Relaxació final

  • El programa conclou amb un exercici guiat de meditació i respiració conscient per omplir les cèl·lules de llum, pau i alegria.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament