Títol i resum generats per IA
Cooperació del 16/3/2016 — Sammy Taylor: De Buenos Aires a Castelldefels
0:00Cooperació48:00
Compartir
Cooperació
Seccions
5 seccions · 48:00
01
La sortida de l'Argentina i l'arribada a Catalunya
3:45 — 8:50
Sempre sota el context del *corralito*, s'expliquen els motius que van portar a la invitada a deixar Buenos Aires a causa de la inseguretat.
3:45
02
Els primers anys i el xoc cultural
8:50 — 14:50
Es parla de les diferències culturals, l'adaptació al nou entorn i els inicis d'una nova vida a Catalunya.
8:50
03
Les dificultats d'integració escolar i social
14:50 — 26:00
Es tracta en profunditat com la integració del seu fill a l'escola va marcar el patiment i la superació de tota la família.
14:50
04
El suport escolar i el tomb cap al teatre
27:08 — 36:14
Com es van reconduir els problemes d'integració gràcies a l'ajuda rebuda a les escoles i el naixement del projecte artístic.
27:08
05
De directiva de multinacional a emprenedora cultural
36:14 — 47:40
La decisió vital de deixar un càrrec important a *Panasonic* per dedicar-se completament a la seva escola d'arts escèniques.
36:14
Seccions generades automàticament
Introducció i Arribada a Castelldefels
L'origen d'una decisió
- L'entrevista comença amb la presentació de Sammy Taylor, una argentina establerta al Baix Llobregat des de fa anys.
- Explica com va deixar la seva vida a Buenos Aires a causa d'una forta crisi socioeconòmica coneguda com el corralito.
- Recorda episodis molt durs de la seva etapa final a l'Argentina, marcats per la inseguretat ciutadana i les amenaces constants.
El xoc cultural inicial
- L'arribada a Catalunya va suposar un canvi radical pel que fa a la llibertat i la seguretat al carrer.
- No obstant això, el procés d'adaptació no va ser fàcil, especialment per al seu fill petit a l'escola.
- > "Estàvem realment desamparats, lluitant contra alguna cosa que no sabíem com gestionar."
Evolució Professional i Projectes
El pas per les grans multinacionals
- Abans de dedicar-se completament al món artístic, Sammy Taylor va treballar en empreses tecnològiques importants com Compaq i posteriorment com a directiva (Country Manager) a Panasonic.
- L'experiència en el món corporatiu japonès li va aportar una sòlida formació empresarial, però també un nivell d'exixència molt elevat.
El retorn a la vocació artística
- Un greu accident familiar a l'Argentina va fer-li replantejar les seves prioritats vitals.
- Va decidir renunciar a la seva exitosa carrera corporativa per fundar la seva pròpia escola d'arts escèniques a Castelldefels.
- Actualment, el projecte s'ha consolidat amb èxit i s'ampliarà amb l'arribada d'estudis oficials de formació professional.
Transcripció de l'episodi
Transcripció generada automàticament
