Dance Music del 24/6/2011 — Dance Music Especial Nit de Sant Joan a Ràdio Castelldefels
Començament oficial de la sessió musical de la mà de Juan Riego, celebrant la nit de Sant Joan amb temes d'artistes com Tiesto, Diplo i Alexandra Stan.
Represa del programa després de la pausa institucional amb una selecció de senzills molt ballables, incloent col·laboracions internacionals i remescles d'actualitat.
Últims temes de la nit amb clàssics moderns com la versió de Bob Sinclar, tancant el programa i desitjant un bon cap de setmana als oients fins a la propera setmana.
Benvinguda i Selecció Musical Inicial
El programa arrenca amb un ambient festiu coincidint amb la festivitat de Sant Joan, sota la conducció de Juan Riego a Ràdio Castelldefels.
- Salutacions especials per a tots els oients i en particular als qui porten el nom de Joan.
- Reproducció de temes d'artistes reconeguts de l'escena electrònica com Tiesto, Diplo i Misha Daniels.
- Ambientació pròpia de la ressaca festiva de la revetlla al 98.0 FM.
Ritmes i Èxits de l'Estiu
La sessió continua intensificant el ritme amb una selecció acurada de cançons orientades a les pistes de ball.
- Inclusió de senzills sonats com el de Juan Magan i èxits internacionals.
- Transició cap a la primera pausa del programa amb temes emblemàtics com Mr. Saxobeat d'Alexandra Stan.
"Això ho balles a totes les pistes de ball, perquè ha donat ben fort aquest estiu del 2011."
Segona Part i Tancament del Programa
Després del breu espai publicitari i de promoció de la graella de l'emissora, es reprenen els ritmes més enèrgics.
- Repàs de novetats discogràfiques i remescles destacades de la temporada.
- Connexió amb claredat cap a la recta final amb versions inoblidables com el tema de Raffaella Carrà revisat per Bob Sinclar.
- Comiat de Juan Riego emplaçant l'audiència per al proper divendres.
