Discofels del 5/4/2012 — Música house i sessions en directe a Discofels
Presentació de l'espai per part d'Óscar Jiménez a Discofels, indicant vies de contacte, xarxes socials i l'emissió a través del 98.0 FM de Ràdio Castelldefels.
S'estrenen temes d'artistes com Aquavit i LTN, seguits de remescles de Michael Jackson i interaccions amb el col·laborador Juan Riego.
Moment per a les peticions dels oients, incloent temes de Rihanna i connexions telefòniques amb salutacions al programa.
Es promocionen altres espais de la cadena com Estudio 54 i es punxen grans èxits de Juan Magán i Miguel Bosé.
Selecció de tancament amb clàssics de Jennifer López i Pitbull, dedicatòries a oients de fora de Catalunya i comiat fins la setmana vinent.
Introducció al programa
Benvinguda i ambientació
El programa arrenca amb la salutació habitual del presentador Óscar Jiménez a Ràdio Castelldefels, des dels estudis situats a prop del Bisbe Urquinaona i la Plaça Neus Català, emetent a través del dial 98.0 FM i en format streaming al web oficial de l'emissora municipal.
- S'anuncien les vies de contacte a través del perfil de Facebook gestionat per Juan Riego.
- Es recorda el número de mòbil del programa per enviar missatges i aconseguir consumicions de cortesia al bar musical Elvis.
- S'emeten temes musicals d'estil house i electrònic per escalfar motors durant la nit de dijous de pont.
Seccions musicals idedicatòries
Èxits de la pista de ball
Durant el transcut del programa s'alternen temes d'artistes coneguts amb remescles exclusives per a les pistes de ball del Baix Llobregat.
- Sonen temes d'artistes com Aquavit, LTN i remescles de clàssics de Michael Jackson.
- Es fan dedicatories especials a companys de l'emissora com Juan Riego i Dani Hernández Crespo del programa Viajando por las Ondas.
"Posa per aquesta boquita que nosaltres aquí et portem tot el que tu vulguis!"
Programació de la cadena
Abans d'encarar la recta final, el espai repassa l'oferta d'altres programes de la graella local com Estudio 54 o espais dedicats a la música techno i llatina, consolidant el paper de l'Ajuntament de Castelldefels en la promoció cultural i radiofònica de proximitat.
- Es punxen temes de Juan Magán i s'envien salutacions a oients desplaçats a Murcia.
- El programa tanca amb una selecció final abans de la despedida de l'emissió.
