El Club del Jazz del 18/6/2019 — El Club del Jazz: Especial Clàssics Americans
Salutacions inicials als oients i presentació dels primers temes de jazz i blues nord-americà de l'any 1957.
S'escolten veus destacades del jazz, el blues i el gospel amb arranjaments musicals impressionants.
Aparició del trompetista Chet Bacar i introducció al virtuosisme del guitarrista George Benson.
Repàs al swing americà de 1963 i menció a ciutats emblemàtiques com Nova York a través de la música.
Últims temes de la sessió, repàs final als grans artistes i comiat dels oients fins al proper dimarts.
Introducció al programa
El programa El Club del Jazz de Ràdio Castelldefels ens porta un recorregut musical extraordinari pel jazz i el blues clàssic nord-americà. Des dels estudis del 98.0 FM, s'ofereix una selecció acurada de grans figures i temes emblemàtics de mitjan segle XX.
Seleccions musicals i artistes destacats
Durant l'emissió s'han pogut escoltar diversos estils i referències musicals:
- Temes americans de l'any 1957 amb Mami Álbums.
- Interpretacions vocals de gran qualitat i profunditat.
- L'estil creatiu del trompetista Chet Bacar (Txet Báquer).
"I start feeling sorry for the nuances And I start feeling sorry for myself"
Grans mestres de la guitarra i el swing
George Benson i el blues
El reconegut guitarrista George Benson ha estat un dels protagonistes indiscutibles de la sessió, demostrant el seu domini vocal i instrumental amb un estil idíl·lic orientat al blues i al jazz.
- Referent de la joventut americana.
- Interpretacions memorables amb la guitarra.
Cloenda de l'episodi
Cap a la recta final del programa, s'han repassat altres composicions destacades abans de donar pas als agraïments a l'equip tècnic i de redacció.

