Entrevistes 2010 del 12/4/2010 — Actualitat esportiva i pressupostos a Ràdio Castelldefels
Inici del programa amb desitjos de bona recuperació física i reflexions sobre com afrontar els contratemps amb paciència i filosofia.
Es detallen les penúries del desplaçament en autocar de l'equip femení degut a les limitacions pressupostaries de la temporada.
Comparació entre la realitat econòmica del club local i la d'un rival potent recolzat per grans institucions i empreses internacionals.
Introducció i salutacions
En aquest episodi de Ràdio Castelldefels, dins del programa Entrevistes 2010, s'inicia la conversa parlant sobre la importància d'una bona recuperació física i la necessitat d'afrontar les situacions adverses amb filosofia quan no depenen exclusivament d'un mateix.
Els desplaçaments i l'esport femení
Es tracta el complicat viatge que van haver de realitzar les jugadores de Castelldefels fins a Galícia:
- Més de 30 hores d'autocar en menys de 48 hores.
- Limitacions pressupostaries que impedeixen utilitzar mitjans més ràpids com el tren o l'avió.
- La importància de competir amb il·lusió malgrat les diferències de recursos.
"S'ha d'intentar anar amb el màxim d'il·lusió i adaptar-te als mitjans que tenim."
Comparativa de pressupostos i patrocinis
Es comenta la realitat d'un equip rival recentment pujat de categoria que compta amb grans suports:
- Patrocinador molt potent.
- Implicació directa de la Junta de Galícia i les institucions locals.
- Un pressupost molt superior vinculat a grans empreses del sector de la importació i exportació de peix a nivell mundial.
