Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2010 del 5/1/2010 — Campanya de Reis 2010 de la Creu Roja a Castelldefels

0:00Entrevistes 20104:20
Compartir
Entrevistes 2010
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 4:20
01
Resultats de la campanya
0:00 — 0:30

Valoració molt positiva de la **campanya de Reis 2010** per part de la *Creu Roja*, atenent uns **280 infants** derivats.

0:00
02
Col·laboracions i entitats locals
0:30 — 1:48

Implicació de diversos actors locals com la Federació de Comerç, la Cantina d'Omburrito, el Club de Bàsquet i el partit benèfic entre el **Castelldefels** i el *Vista Alegre*.

0:30
03
Lliurament de joguines
1:48 — 3:16

Detalls sobre el repartiment de les **joguines noves i no bèl·liques** a les famílies amb l'ajuda dels serveis socials.

1:48
04
Casals de Nadal i cloenda
3:16 — 4:02

Resum del funcionament dels **casals** amb una vintena de nens i la seva participació en l'arribada dels *Reis Mags* a **Port Ginesta**.

3:16
Seccions generades automàticament

Balanç de la Campanya de Reis 2010

En aquest episodi s'analitza l'evolució i els resultats de la campanya de recollida de joguines organitzada per la Creu Roja a Castelldefels durant les festes nadalenques de l'any 2010.

Participació i Solidaritat Ciutadana

Malgrat ser un any marcat per la crisi econòmica i un augment significatiu de les derivacions socials arribant als 280 infants beneficiaris, la resposta col·lectiva ha permès cobrir totes les necessitats.

  • Col·laboració d'entitats com l'emissora La Bomba de Barcelona.
  • Participació de la Federació de Comerç local i la Cantina d'Omburrito.
  • Implicació del Club de Bàsquet i el partit de futbol solidari entre el Castelldefels i el Vista Alegre.

"Hem pogut aconseguir recollir suficients joguines com per poder donar resposta a tot el nombre d'infants derivats."

Distribució i Casals de Nadal

La distribució dels packs de joguines noves i no bèl·liques es va dur a terme a la seu local de l'entitat mitjançant un sistema organitzat per edats i gènere. Finalment, també es valora positivament el funcionament dels casals de Nadal, que van acollir una vintena de nens fins a l'arribada dels Reis Mags a Port Ginesta.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament