Entrevistes 2010 del 15/11/2010 — Impacte de les obres a l'aeroport i el soroll nocturn
S'introdueix la inquietud dels residents pel *soroll nocturn* derivat de les obres a la pista de l'aeroport.
S'exposen les peticions realitzades a **AENA** i a l'**Ajuntament de Castelldefels**, incloent el tancament nocturn de l'aeroport i la descentralització de vols.
Es debat sobre com la falta de son afecta la **salut pública** de milers de veïns i la necessitat de trobar un equilibri amb les obres necessàries.
Problemàtica de les obres i el soroll nocturn
En aquest espai radiofònic s'aborda la preocupació veïnal davant de les obres previstes a la pista de l'aeroport, que comportaran un increment significatiu del soroll nocturn per als residents de la zona.
Accions i reivindicacions
- Reunions amb l'Ajuntament de Castelldefels i organismes competents com AENA.
- Petició del tancament de l'aeroport a la nit per garantir el descans.
- Recollida de firmes i mobilització ciutadana.
"Primer posi amb seguretat els veïns. Primer resolgui la problemàtica d'un problema de salut pública, perquè no es pot estar un año sense dormir."
Conseqüències per a la salut
La falta de son continuada afecta greument la salut pública de les 17.000 persones afectades directament sota la vertical dels avions, provocant problemes físics i pèrdua de memòria.
