Entrevistes 2012 del 20/3/2012 — Jornades de la dona i preinscripció escolar
Repàs de les activitats realitzades entre el 8 i el 18 de març sota el lema dona i esport, destacant la participació femenina i els actes culturals i esportius.
Es valora la implicació dels joves de secundària a través de concursos de curtmetratges i cursos per la igualtat d'oportunitats.
Detalls sobre l'obertura del procés de preinscripció per a primària i secundària, l'oferta de places i la garantia d'escolarització a la ciutat.
Balanç de les Jornades de la Dona
El programa d'activitats celebrat del 8 al 18 de març a Castelldefels ha estat qualificat de molt positiu gràcies a la alta participació ciutadana. Sota el lema dona i esport, s'han dut a terme diverses iniciatives destacades:
- Exhibicions de dansa i tallers al carrer organitzats pel grup de dones local.
- Conferències especialitzades, com la impartida per la professora Anna Villaroba sobre la dona i l'esport.
- Una exposició fotogràfica històrica a la Plaça de l'Església.
"La preocupació de la joventut és important en aquests temes, amb molta participació dels nois i noies de secundària."
Preinscripció Escolar a Castelldefels
Pel que fa al calendari acadèmic, s'ha obert el període de preinscripció escolar per a primària i secundària, amb finalització el 30 de març.
- Oferta per a P3: Es preveuen 27 grups en total (incloent noves incorporacions) per a uns 675 alumnes.
- Oferta per a secundària: Distribuïda entre diversos instituts de la ciutat com el Mediterrània i el CER, garantint places per a tothom.
Es garanteix una escolarització total per a tots els alumnes del municipi, amb un petit increment de la població estudiantil que no suposa un canvi substancial.
