Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2012 del 9/5/2012 — L'auge de la ultraderecha a Europa i Espanya

0:00Entrevistes 20120:33
Compartir
Entrevistes 2012
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
2 seccions · 0:33
01
L'impacte de la ultraderecha a Europa
0:00 — 0:26

Es debateix sobre el creixement de la ultraderecha a Europa, analitzant quins països ja pateixen les seves conseqüències i la possibilitat que s'estengui fins a Espanya.

0:00
02
Propostes de solució i mesures
0:26 — 0:35

L'entrevistat apunta que la solució passa perquè les institucions europees prohibeixin aquests partits per combatre la xenofobia i el racisme.

0:26
Seccions generades automàticament

L'auge de la ultraderecha a Europa

En aquest episodi de Entrevistes 2012 emès a través de Ràdio Castelldefels, s'analitza la preocupació creixent entorn de l'auge de la ultraderecha i el seu impacte en el funcionament democràtic dels estats europeus.

Impacte internacional i local

Durant la conversa, s'assenyala que aquest fenomen ja afecta de manera directa països com Grècia, Holanda i Suècia, tot alertant que a Espanya la situació podria arribar a replicar-se a mesura que avancin aquestes tendències polítiques.

"La solució la té Europa, prohibint estos partidos, ya que fomentan la xenofobia, el racismo y ya está."

  • Preocupació per la xenofobia i el racisme.
  • Necessitat de mesures legislatives a nivell europeu.
  • Vigilància constant des de la ràdio de proximitat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament