Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2012 del 5/4/2012 — Projecte Playroom Girl a Ràdio Castelldefels

0:00Entrevistes 201218:29
Compartir
Entrevistes 2012
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 18:29
01
Presentació dels convidats
0:29 — 1:58

Es presenten els joves Matías Fraile i Cristian Undamal, alumnes de batxillerat, que parlen sobre la seva participació en el projecte Playroom Girl.

0:29
02
El món dels curtmetratges
1:58 — 6:36

Els estudiants parlen de la creació de curtmetratges com Prejuiciator i com han aconseguit premis a la millor idea original.

1:58
03
Activitats artístiques i fotografia
6:36 — 10:15

Es tracten les sortides culturals al CaixaForum i l'estudi de fotògrafes referents per emular les seves obres fotogràfiques.

6:36
04
Experiències i projeccions futures
10:15 — 17:05

S'expliquen anècdotes durant una jornada de vaga a Barcelona i es parla de futures projeccions dels treballs realitzats.

10:15
Seccions generades automàticament

Introducció al projecte

En aquest episodi de Entrevistes 2012 a Ràdio Castelldefels, parlem amb dos joves estudiants de batxillerat sobre el projecte artístic i social Playroom Girl.

Participants i objectius

  • Matías Fraile i Cristian Undamal comparteixen la seva experiència.
  • El projecte combina lenguatge artístic multimedia amb la sensibilització cap a la igualtat de gènere.
  • S'emmarca dins de les activitats culturals impulsades a Castelldefels.

"Hem guanyat la millor idea original amb el nostre curtmetratge anomenat Prejuiciator." - Matías Fraile

Activitats realitzades

Els alumnes expliquen les diferents sortides i tallers que han fet, com la visita al CaixaForum o l'estudi de fotògrafes històriques per emular les seves obres a la Platja de Castelldefels i altres indrets del Baix Llobregat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament