Entrevistes 2014 del 10/3/2014 — Actualitat, cultura i esports a Castelldefels
Repàs de les activitats de les jornades de vida sana organitzades per la Biblioteca RFJ i xerrades informatives d'interès per a joves al Casal de Joves.
Informació sobre les sessions informatives per a emprenedors a La Guaita i la prèvia de l'acte central de la trentena edició de les Jornades de les Dones.
Detalls sobre els treballs de llaurat a la Platja de Castelldefels per part de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i declaracions de Vicent Borràs sobre la igualtat de gènere.
Entrevista amb el senyor Martín sobre la novena edició de la calçotada popular i les activitats previstes al barri de Llumineta.
Valoració de l'última edició de l'Activa La Nit i repàs de la gala de lliurament dels premis del concurs de curtmetratges No d'iguiguis.
Entrevista amb Eva Navarreta sobre la reforestació massiva realitzada per famílies i escolars a la zona de Cal Ganxo al massís del Garraf.
Repàs detallat a tots els resultats del cap de setmana de l'esport local, destacant les victòries del Castelldefels i el Vista Alegre en futbol.
Conversa amb Miquel Badós sobre l'arribada al Teatre Plaça de l'obra Temptacions, basada en La història d'un soldat d'Igor Stravinsky.
Ràdio Castelldefels: Així Som
Aquest episodi de Ràdio Castelldefels ofereix un repàs complet a l'actualitat local del municipi, abastant des de la cultura i el medi ambient fins a l'esport i la promoció econòmica.
Jornades de les Dones i Cultura
- S'estan celebrant les Trigèsimes Jornades de les Dones, amb un conjunt d'actes que culminaran a l'Espai Ramon Fernàndez Jurado de la Biblioteca RFJ.
- Es destaca la gala de lliurament de premis del concurs de curtmetratges No d'iguiguis al Teatre Plaça.
- Entrevista a Miquel Badós sobre l'espectacle Temptacions, una versió moderna i electrònica de La història d'un soldat d'Igor Stravinsky impulsada per La Fura dels Baus.
"L'home estigui disposat a canviar algun valor per una cosa que sigui només la satisfacció momentània, jo crec que això és inherent a l'home."
Medi Ambient i Entorn Natural
- Èxit rotund en la jornada de plantada d'arbres a Cal Ganxo, a la falda del massís del Garraf, amb la participació de prop de 900 persones de les escoles Can Roca i Edumar.
- S'han plantat espècies autòctones com roures, alzines, sabines i cirerers d'arbós per fomentar la biodiversitat després de l'incendi del 2010.
- Anunci dels treballs de llaurat a la Platja de Castelldefels per part de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per garantir la calitat turística de cara a la temporada de bany.
Esports i Oci Jove
- Repàs als resultats esportius del cap de setmana amb destcat paper dels equips de futbol locals.
- Victòria contundent del Castelldefels per 4-0 contra el líder al municipal dels Canyars i triomf del Vista Alegre per 2-3 al camp del Viladecans.
- Balanç de l'activitat Activa La Nit orientada a oferir un oci alternatiu i saludable per als joves del municipi.
