Entrevistes 2014 del 14/4/2014 — Actualitat de Castelldefels: cultura, esdeveniments i esports
Repàs matinal de les notícies del dia, posant el focus en l'inici de les processons de Setmana Santa a Castelldefels i la presentació del vídeo viral de la ciutat.
Entrevista a Ángeles Gallardos sobre els requisits, terminis i novetats tecnològiques del certamen literari organitzat per l'editorial.
Xerrada amb Sergi Mediana, co-realitzador del videoclip, per analitzar el fenomen viral i els reptes logístics del rodatge.
Resum de les activitats formatives dels joves del PQPI-PTT als comerços de Vista Alegre i la preparació dels actes de Sant Jordi.
Entrevista amb Lluïsa de Minho per valorar la recaptació de fons destinada al projecte d'acollida d'infants refugiats.
Valoració de la competició esportiva internacional de la mà de Giovanni Margaria, president del club organitzador.
Recomanacions culinàries amb el restaurant argentí La Pampa i tancament de l'emissió amb el repàs de l'equip de la ràdio.
Informació Local i Actualitat de Castelldefels
En aquest episodi de l'emissora municipal Ràdio Castelldefels, s'aborda una gran varietat de temes d'interès per a la ciutadania, des de tradicions religioses fins a iniciatives culturals i esportives.
Setmana Santa i Processons
Es repassen els actes litúrgics organitzats per l'Hermandat Cristo de la Paz al municipi:
- La tradicional processó de "la Borriquita" i la incorporació recent del Jesús el Cautiu.
- El Solemne Via Crucis pel barri de Vista Alegre.
- Les previsions per al Dijous Sant amb la sortida de Jesús Nazareno i Nostra Senyora de les Llàgrimes a hombros de les costaleres.
Èxit del Vídeo Viral "Castelldefels Happy"
La presentació oficial del vídeo realitzat pel Departament de Comunicació i Imatge de l'Ajuntament de Castelldefels ha tingut una acollida sense precedents:
- Més de 17.000 visualitzacions a YouTube en poques hores.
- La participació de nombroses entitats locals com els Castellers de Castelldefels.
- L'entrevista a Sergi Mediana, un dels realizadors, on detalla les complexitats tècniques i meteorològiques del rodatge.
Segona Edició del Concurs Internacional de Novel·la
Entrevista amb Ángeles Gallardos, de Marlex Editorial, per parlar sobre els detalls del certamen literari:
- Termini d'inscripció obert des de la diada de Sant Jordi fins al 21 de juny.
- Obres amb una extensió d'entre 80 i 150 pàgines de temàtica lliure.
- Novetats tecnològiques en les votacions online per garantir la transparència i la creació de book trailers per a la promoció de les obres guanyadores.
"Quan ets escriptor, seas conegut o no seas conegut, tu escrius per necessitat. Has de plasmar allò que sents, eixes històries que t'apareixen."
Solidaritat i Esports
- Festa Solidària amb el Sàhara: Recaptació de fons per al projecte Vacances en Pau gràcies a la col·laboració ciutadana i l'actuació de Carles i Anji Benavent.
- Handbike Barcelona Cup: Balanç de la competició internacional a la ciutat amb la participació de prop de 90 atletes de 19 països.
- Gastronomia local: Recomanacions culinàries amb el restaurant argentí La Pampa situat a l'autovia.
