Entrevistes 2014 del 4/3/2014 — Castelldefels, així som: Actualitat, Política i Cultura
Repàs de les afectacions i trucades d'emergència registrades a Castelldefels i la regió metropolitana a causa del fort vent.
Entrevista a la portaveu adjunta del PSC local per parlar del procés de primàries obertes i dels temes debatuts en el darrer ple municipal.
Connexió amb Francisco Castaño per debatre sobre la necessitat d'actualitzar les lectures obligatòries als instituts per fomentar l'habit lector.
Espai d'economia amb José María Alentor analitzant un estudi sobre la rendibilitat i les comissions dels plans de pensions a Espanya.
Entrevista a Natalia Pedrajas sobre APEC, un servei innovador de psicologia que es desplaça directament al domicili del pacient.
Resum de l'episodi
L'emissió d'avui de l'espai de Ràdio Castelldefels ens apropa a tota l'actualitat local i comarcal del Baix Llobregat, combinant butlletins informatius, entrevistes polítiques i espais dedicats a la cultura i l'economia.
Actualitat meteorològica i incidències
- Efectes del fort vent: Connexió amb serveis d'emergència per avaluar les incidències causades pel temporal a la zona del Garraf i Castelldefels.
- Mesures de precaució per a vianants i conductors.
Tertúlia política i primàries
- Entrevista a Maria Miranda: La portaveu adjunta del PSC a l'Ajuntament de Castelldefels repassa el procés de primàries obertes i els acords presos en el darrer ple municipal.
- Debat sobre la llei de l'avortament i la reforma de l'administració local.
Cultura, educació i economia
- Foment de la lectura: En parlarem amb representants de la comunitat educativa sobre com enganxar els adolescents als llibres de cara a la festivitat de Sant Jordi.
- Estudi de fons de pensions: L'analista econòmic desglossa les dades d'un recent informe sobre la rendibilitat i les comissions dels plans de pensions a l'estat.
"El dret a decidir de les dones sobre la seva maternitat no es pot enmarcar en un debat alier a la lliure decisió de les dones."
