Entrevistes 2015 del 20/3/2015 — Eclipsi solar a Castelldefels
Presentació del tema del dia a Ràdio Castelldefels centrat en l'eclipsi solar i les condicions meteorològiques matinals.
Connexió amb el president de l'agrupació astronòmica local a la Plaça de l'Església per analitzar com s'ha viscut la primera i segona part de l'eclipsi entre núvols.
Repàs de la participació ciutadana, el repartiment d'ulleres per part de l'Ajuntament de Castelldefels i menció als pròxims eclipsis dels anys 2025 i 2026.
Tancament de la connexió i descripció de les condicions meteorològiques actuals des de l'estudi de Ràdio Castelldefels.
Cobertura de l'Eclipsi Solar
En aquest episodi de Ràdio Castelldefels, s'analitza l'arribada d'un eclipsi solar parcial al municipi i com s'ha viscut des de la emblemàtica Plaça de l'Església.
Detalls del Fenomen
- Inici complicat: La presència de núvols i fins i tot quatre gotes de pluja van dificultar la primera part del fenomen astronòmic.
- Segona part favorable: A partir del punt màxim, el cel es va obrir permetent gaudir del moment.
- Participació ciutadana: Més de mil persones van passar pel punt d'observació organitzat amb el suport de l'Ajuntament de Castelldefels.
"Hem tingut la sort enorme que s'ha pogut veure l'eclipsi amb facilitat."
Activitats Educatives
Els centres educatius locals també van rebre material de protecció per part de l'Ajuntament de Castelldefels per tal que els alumnes poguessin seguir l'esdeveniment amb total seguretat.
