Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2015 del 4/2/2015 — Entrevista a Alba Florejac per l'obra Lusers

0:00Entrevistes 20155:59
Compartir
Entrevistes 2015
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 5:59
01
Presentació de l'obra Lusers
0:00 — 1:52

Es presenta la comèdia teatral *Lusers* dirigida per Marta Butxaca i protagonitzada per **Alba Florejac** i Jordi Díaz, explicant el concepte de l'obra i l'evolució de la parella.

0:00
02
Relacions als 40 anys i superació de pors
1:53 — 4:05

Es debateix sobre com es gestionen les **relacions de parella** a partir dels 40 anys, afrontant els draps bruts, les manies i la por a repetir patrons passats.

1:53
03
Balanç professional i nous projectes
4:06 — 5:44

L'actriu fa una valoració de la seva experiència a *Lusers* i revela els seus **pròxims projectes** professionals i personals, incloent la seva arribada a *Impro Barcelona*.

4:06
Seccions generades automàticament

Entrevista a Alba Florejac sobre la comèdia Lusers

En aquesta emissió de Ràdio Castelldefels, dins del programa Entrevistes 2015, parlem amb l'actriu Alba Florejac sobre la comèdia teatral Lusers.

Els temes principals de l'obra

  • L'obra tracta sobre dos perdedors de 40 anys que no han complert les expectatives socials.
  • Es reflecteixen les relacions traumàtiques del passat i les pors a ser abandonats.
  • L'evolució de la parella des del romanticisme inicial fins a la convivència real.

"L'èxit d'una relació, entendre com viure amb el que no t'agrada a l'altra persona, amb el que tu veus com un defecte."

Valoració i futur professional

L'actriu valora molt positivament aquesta etapa de la seva carrera per haver treballat colze a colze amb un altre actor en un format exigent. Com a pròxims projectes, destaca la seva incorporació a la companyia Impro Barcelona al Teatre Capitol i una important fita personal.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament