Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2015 del 8/6/2015 — Entrevista a Castelldefels Sàhara a Ràdio Castelldefels

0:00Entrevistes 20152:43
Compartir
Entrevistes 2015
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 2:43
01
Presentació i Sopar Solidari
0:00 — 0:21

Introducció al programa i menció al recent sopar de l'entitat Castelldefels Sàhara.

0:00
02
Trobada de Famílies Acollidores
0:21 — 1:16

Conversa amb Lluïsa Treviño sobre la participació de les famílies noves i repetidores en el projecte d'acollida d'estiu.

0:21
03
Projectes Educatius i Sanitaris
1:16 — 1:46

Explicació dels programes de formació i suport a escoles per a infants amb discapacitat visual als campaments.

1:16
04
Rebuda dels Infants i Comiat
1:46 — 2:25

Detalls sobre l'arribada esglaonada dels nens i nenes a l'aeroport i agraïments finals per la difusió a la ràdio local.

1:46
Seccions generades automàticament

Entrevista a Castelldefels Sàhara

En aquest episodi de les Entrevistes 2015, emès a Ràdio Castelldefels, parlem amb la presidenta de l'entitat solidària Castelldefels Sàhara, Lluïsa Treviño, sobre les activitats i projectes de solidaritat amb el poble saharaui al municipi de Castelldefels.

Punts Clau de l'Entrevista

  • Celebració d'un sopar tradicional de retrobament entre les famílies acollidores, tant noves com veteranes.
  • Importància de fer pinya i cohesió social entre les famílies per preparar l'arribada dels infants durant l'estiu.
  • Presentació de projectes educatius i sanitaris destinats als campaments de refugiats, especialment a escoles per a nens amb discapacitat visual.
  • Previsions per a la rebuda institucional dels infants i l'arribada esglaonada des de l'aeroport fins al mes de juliol.

"Moltes gràcies a vosaltres per trucar, per fer difusió de la nostra causa."

Aquesta emissió a través del 98.0 FM posa de manifest la importància de la solidaritat internacional i el teixit associatiu local a la comarca del Baix Llobregat.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament