Entrevistes 2015 del 9/4/2015 — Entrevista sobre els musicals de Performinars
Presentació de l'obra Mamma Mía amb **Sammy Taylor**, destacant la participació de **26 artistes**, l'ús de cançons d'ABBA i les dates de representació per als dies **9 i 10 de maig**.
Explicació detallada de la nova versió de *Peter Pan*, una obra adaptada amb una història pròpia on els pirates segresten la mare de Wendy.
Esment a la representació de *La cena de los idiotas* al **Teatro Plaza** i a les actuacions previstes per a la diada de Sant Jordi a la **Biblioteca RFJ**.
Entrevista a Sammy Taylor sobre els musicals de Performinars
En aquesta entrevista realitzada a Ràdio Castelldefels, concretament dins del programa Entrevistes 2015 des del carrer Bisbe Urquinaona, s'aborda la programació cultural de la ciutat de la mà de la directora de Performinars, Sammy Taylor.
Detalls dels espectacles
- Mamma Mía: Un musical protagonitzat per 26 artistes de l'escola de joves, amb cançons emblemàtiques d'ABBA i personatges nous.
- Peter Pan: Una reinterpretació pròpia on la trama gira al voltant del segrest de la mare de Wendy per part dels pirates.
- La cena de los idiotas: Programada per al 12 de juny al Teatro Plaza.
"Peter Pan té uns missatges molt forts a nivell familiar i d'amistat, i el que hem recollit són tots aquests valors que ensenya aquest musical."
Altres activitats culturals
A més de les obres teatrals, es destaca la participació de l'entitat durant la festivitat de Sant Jordi a la Biblioteca RFJ, amb actuacions musicals i classes obertes de dansa per a tots els assistents.
