Entrevistes 2015 del 27/7/2015 — Entrevista sobre la festa del barri de Bellamar
Introducció del programa de **Ràdio Castelldefels** i presentació de la entrevistada, Cecil Adame, vicepresidenta de l'**Associació de Veïns de Castelldefels** al barri de Bellamar.
Es detallen les activitats del cap de setmana, començant pel divendres amb l'espectacle de màgia i les havaneres del grup Ultramar, fins al dissabte amb el sopar veïnal i l'actuació de l'orquestra San Remo.
Reflexió final sobre la participació ciutadana, la necessitat de renovar el model de festa per a l'any vinent i agraïment a les autoritats locals per la seva visita.
Resum de l'Entrevista
En aquest episodi del programa Entrevistes 2015 de Ràdio Castelldefels, s'entrevista a Cecil Adame, vicepresidenta de l'Associació de Veïns de Castelldefels al barri de Bellamar, per fer balanç de la recent Festa Major d'Estiu al municipi de Castelldefels.
Activitats i Programa
Les celebracions van comptar amb una gran varietat d'actes culturals i de lleure:
- Espectacle de màgia a càrrec del Mago Adam al pati de l'escola Antoni Gaudí.
- Concert d'havaneres interpretat pel grup Ultramar, acompanyat d'una tradicional degustació de rom cremat.
- Sopar veïnal i ball popular amenitzat per l'orquestra San Remo.
Conclusions i Participació
Tot i que el balanç general és positiu i la meteorologia va acompanyar perfectament sense incidències, s'ha detectat una certa disminució en la participació veïnal durant el sopar en comparació amb edicions anteriors.
"Hem fet el que podíem fer, amb una sensació de tasca complerta."
Per a les pròximes edicions, es planteja la necessitat d'introduir novetats i renovar el format per aconseguir una major implicació de la ciutadania.
