Entrevistes 2015 del 23/4/2015 — Especial Sant Jordi: Contes i Teatre a Castelldefels
Introducció al programa especial de Sant Jordi des de la plaça de l'Església i repàs de l'ambient matinal amb les escoles i paradetes.
Presentació del director i les actrius del grup de teatre, parlant de la seva trajectòria i dels contes d'Hans Christian Andersen que interpretaran.
Interpretació radiofònica de les històries clàssiques d'Andersen a càrrec dels membres de Nou Horitzó.
Connexió amb Jesús Gutiérrez per parlar de la feina cultural del grup i de la seva adaptació de la llegenda de Sant Jordi.
Lectura d'una versió alternativa i original de la llegenda de Sant Jordi amb un enfocament animalista.
Representació de la faula d'Andersen sobre com es deforma una notícia senzilla a través dels rumors.
Programació Especial de Sant Jordi
Celebració a la Plaça de l'Església
- Ambient festiu a la Plaça de l'Església amb nombroses entitats i escoles participants.
- Connexions en directe amb el reporter Sergi Hernández per descriure l'ambient matinal.
Participació del Grup de Teatre Nou Horitzó
- Entrevista a Carles, director de la companyia, i a les actrius Adoración i Núria.
- Lectura dramatitzada del conte El gripau d'Hans Christian Andersen.
- Interpretació d'un segon conte infantil titulat La mariposa.
Actuacions i Lectura d'Històries
Col·laboració de l'Aula Sènior
- Entrevista a Jesús Gutiérrez, representant del grup de teatre local.
- Presentació d'una versió adaptada i original del conte tradicional de Sant Jordi combinada amb poesia.
- Posada en escena de la història És la pura veritat d'Hans Christian Andersen per reflexionar sobre la difusió de rumors.
"Una plumilla puede muy bien convertirse en cinco gallinas."
