Entrevistes 2015 del 23/2/2015 — Mitja Marató i Millores Esportives a Castelldefels
Introducció a la vintena edició de la Mitja Marató Gabà-Castelldefels-Gabà i connexió amb Albert Garcia, cap de secció d'esports de l'Ajuntament de Castelldefels.
S'explica la incorporació d'una cursa femenina de 5 quilòmetres, les característiques del recorregut i els avantatges de finalitzar a l'Estadi Municipal de la Bòbila.
Es detalla el suport de la prova al Dia Mundial de les Malalties Minoritàries amb accions solidàries i recaptació a través de les inscripcions.
Repàs de les obres d'instal·lació del nou parquet al pavelló municipal de Can Roca i previsió de futur per a la zona de la piscina.
En aquest episodi de Ràdio Castelldefels, dins del programa Entrevistes 2015, s'analitza l'actualitat esportiva local amb Albert Garcia, cap de secció d'esports de l'Ajuntament de Castelldefels. Es posa especial atenció a la celebració de la vintena edició de la Mitja Marató Gabà-Castelldefels-Gabà.
Punts Clau de la Mitja Marató
- Nova cursa femenina: S'incorpora una distància de 5 quilòmetres per facilitar la participació de les dones.
- Recorregut pla i ràpid: Un traçat ideal per a marca personal, amb arribada a l'Estadi Municipal de la Bòbila.
- Caràcter solidari: Col·laboració directa amb la lluita en el marc del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries.
"Una cursa que va començar sense fer massa soroll però que ja s'ha convertit en un clàssic no només del nostre entorn sinó de les mitges maratons de tot Catalunya."
Altres Infraestructures Esportives
- Pavelló de Can Roca: Renovació del parquet després de trenta anys d'ús per millorar les prestacions de les entitats esportives locals.
- Zona de piscina: Nous projectes de reforma gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona.
