Entrevistes 2015 del 30/7/2015 — Presentació de la candidatura del PP per al 27-S
Xavi García Albiol agraeix el suport rebut per part de la direcció del partit i presenta la seva candidatura per a les eleccions del 27 de setembre, apel·lant tant a la raó com al sentiment de ser catalans i espanyols.
El president del govern dona suport públic a la candidatura de Xavi García Albiol, posant en valor la seva experiència municipal i defensant la unitat, el creixement econòmic i el compliment de la llei.
Presentació oficial de la candidatura
En aquest fragment es presenta formalment la candidatura del Partit Popular per a les eleccions autonòmiques del 27 de setembre, encapçalada per Xavi García Albiol com a candidat a la presidència de la Generalitat i amb Andrea Levi com a número dos.
Eixos principals del projecte
El discurs posa èmfasi en diversos aspectes fonamentals:
- Defensa de la convivència: Es destaca la importància de mantenir la unió entre Catalunya i Espanya.
- Problemes reals de la ciutadania: Es posa el focus en l'economia, la creació de llocs de treball i el benestar social.
- El valor del municipalisme: Es posa com a exemple l'experiència de gestió local a Badalona i referències a Castelldefels.
"Cataluña es mi tierra y España es mi país."
Compromís amb la legalitat
Es remarca fermament el respecte a la Constitució i a l'imperi de la llei com a garanties de progrés i llibertat per a tots els ciutadans.
