Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2015 del 11/2/2015 — Torneig de pàdel solidari a Castelldefels

0:00Entrevistes 20159:08
Compartir
Entrevistes 2015
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 9:08
01
Iniciativa solidària i recaptació
0:00 — 1:17

Presentació del torneig de pàdel solidari organitzat per Padel Vila de Cansa i Padel Picota, amb un balanç de 320 inscrits i 4.000 euros recaptats per a Afanoc.

0:00
02
Ambient i nivell esportiu
1:18 — 4:47

Detalls sobre el desenvolupament del torneig, l'ambient familiar, la participació de comerços locals en la rifa i l'alt nivell dels partits disputats.

1:18
03
Futur del projecte i labor d'Afanoc
4:48 — 8:43

Perspectives de continuïtat de l'esdeveniment per a properes edicions i explicació de la tasca de suport psicològic i residencial que fa Afanoc amb les famílies.

4:48
Seccions generades automàticament

Èxit rotund del torneig solidari de pàdel

En aquesta entrevista, Sebastián López i Paco Caballero, representants de Padel Vila de Cansa i Padel Picota, fan un balanç molt positiu del Torneig de Pàdel Solidari celebrat al Club de Tenis Andrés Gimeno.

Dades clau de l'esdeveniment

  • Participació massiva: Més de 320 jugadors inscrits.
  • Nivell esportiu: Presència de jugadors de primera categoria pròpia d'un campionat de Catalunya.
  • Recorregut solidari: S'han recaptat 4.000 euros destinats íntegrament a l'associació Afanoc.

"Estem encara una mica amb la resaca d'haver tingut un èxit que pensàvem que ho faríem bé, però que ens ha sobrepassat, la veritat."

Col·laboració i futur

La implicació dels comerços locals de Castelldefels i municipis veïns va ser fonamental per dur a terme la rifa solidària. Davant la gran acollida, l'organització ja pensa a repetir l'experiència l'any vinent amb l'objectiu de fer-la encara més gran i continuar donant suport a les famílies amb infants malalts de càncer.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament