Títol i resum generats per IA

Entrevistes 2018 del 10/7/2018 — Cena solidaria de Malera 40 per a Madagascar

0:00Entrevistes 20186:38
Compartir
Entrevistes 2018
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 6:38
01
Presentació del projecte solidari
0:00 — 1:12

Presentació de la **cena solidaria** a la **Platja de Castelldefels** i explicació del projecte a Madagascar per part de Cristina Cama.

0:00
02
Objectius i activitats de la jornada
1:13 — 2:29

Detalls sobre com s'ajuda als infants a anar a l'escola i menció de les **activitats infantils**, Zumba i bona música amb David Brasucas.

1:13
03
Sorteig i reserves per a la cena
2:30 — 6:17

Explicació del **sorteig solidari** d'un viatge a Costa Rica, donacions per web i com fer les reserves telefòniques per assistir a l'esdeveniment.

2:30
Seccions generades automàticament

Entrevista sobre la Cena Solidaria

En aquesta emissió de Ràdio Castelldefels, concretament al programa Entrevistes 2018, es parla de la nova edició de la cena solidaria organitzada per Malaria 40.

Detalls del Projecte a Madagascar

  • L'esdeveniment tindrà lloc al Chiringuito de la Iguana, situat a la Platja de Castelldefels / Les Botigues.
  • El projecte principal busca rescatar 100 nens i nenes que mendiguen a les carrers de Fianarantsoa.
  • S'assegura que puguin anar a l'escola i rebre com a mínim una comida al día.

Activitats i Sorteig

"Per petit que sigui, tot suma." - Cristina Cama

Durant la jornada solidària hi haurà diverses activitats:

  • Activitats infantils, Zumba i tallers de pintura.
  • Un sorteig solidari on el producte estrella és una estada a Costa Rica gràcies a l'agència de viatges Taraná.
  • Menú a preu popular per facilitar la participació ciutadana.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament