Entrevistes 2018 del 9/11/2018 — Nevermore: Dansa i Edgar Allan Poe a Castelldefels
Es presenta l'espectacle de dansa basat en l'obra d'Edgar Allan Poe amb la participació de Frederic Gómez i Miriam Martínez.
S'analitza la figura d'Edgar Allan Poe, la seva vida turmentada i com aquesta inspira la creació coreogràfica.
Es detalla la participació dels alumnes de l'escola de dansa i la importància de comptar amb nou músics en directe.
Conversa sobre el procés de creació conjunta entre la música i la dansa durant sis mesos.
Es debat sobre la necessitat de més espais per a l'escola de dansa i es repassen les properes activitats i festivals de Nadal.
Presentació de Nevermore
En aquest episodi parlem de l'espectacle de dansa Nevermore, basat en la vida i obra d'Edgar Allan Poe. L'espectacle compta amb una visió onírica que mescla literatura i música en directe.
Participants destacats
- Miriam Martínez: Directora de la Escola de Dansa de Castelldefels.
- Frederic Gómez: Coreògraf, ballarí i responsable del projecte.
Detalls de la producció
- Música original: Compost per Jordi Morales amb un total de nou músics en directe.
- Col·laboració local: Participació d'alumnes i ex alumnes de nivell avançat de l'escola municipal.
"Poe bebía mucho de sus experiencias personales y de alguna manera él siempre dijo sacar su inspiración del inframundo en el que estaba sumido."
Futur i reptes de l'escola
Es planteja la creació d'una companyia estable i es comenta la necessitat de millorar les infraestructures i espais de l'escola davant l'alta demanda de la ciutadania.
