Espíritu Andaluz del 23/2/2014 — Especial Espíritu Andaluz: Música, Entrevistes i Cultura
Introducció al programa especial del Dia d'Andalusia i presentació del jove cantautor *Fernando Castro*.
Inici de la selecció musical amb sevillanes i rumbes d'artistes i grups destacats.
Conversa amb el vicepresident de l'entitat local per conèixer els actes i celebracions previstos a **Castelldefels**.
Audició de temes propis del cantautor sevillà i menció a la seva madrina, *María Jiménez*.
Repàs detallat dels actes institucionals i lliurament de guardons organitzats per la **Federación Andaluza de Comunidades**.
Tancament de l'emissió amb un extens repertori de sevillanes i rumbes dedicat als oients de l'emissora.
Programa Especial dedicat a la Cultura Andalusa
Entrevista a la Casa Andalucía de Castelldefels
El programa comptà amb la participació especial de Joaquín, vicepresident de la Casa Andalucía de Castelldefels, qui va detallar els actes i novetats previstos per a la commemoració del Dia d'Andalusia a la ciutat, destacant la implicació de la ciutadania i les entitats locals.
- Canvi de data d'alguns esdeveniments per coincidir amb els carnavals
- Elecció de l'andaluza o andaluza de l'any
- Actuacions de cors i quadres de ball propis
"Des d'aquí, doncs, invitar a tota la gent que la Casa Andalucía té les portes obertes."
Selecció Musical i Recomanacions
Durant l'emissió es va fer un ampli repàs per diferents gèneres de la música espanyola, posant especial èmfasi en les sevillanes i la rumba, amb menció a grans artistes del panorama musical.
- Promoció del jove cantautor sevillà Fernando Castro
- Record a figures històriques com Manolo Escobar
- Temes de formacions i artistes com Cantores de Híspalis, Los Chichos i María Jiménez
Premis i Actes Institucionals
Es va informar detalladament sobre l'agenda de la Federación Andaluza de Comunidades (FAD), incloent l'entrega de guardons a personalitats i mitjans de comunicació destacats de Catalunya.
