Espíritu Andaluz del 15/4/2015 — Espíritu Andaluz: Música, Tradicions i Cultura
El locutor presenta l'actualitat del programa, parlant de les pròximes *Cruces de Mayo* i de la recent trobada de cantorians organitzada a Barcelona.
Es desenvolupa una àmplia selecció de temes musicals amb nombrosos artistes convidats i mencions a col·laboracions amb entitats i centres culturals.
Conversa telefònica amb don Arturo Grímac, alcalde de **Turre**, per parlar sobre el municipi almerienc, el seu patrimoni i la seva gastronomia.
Segona part del repertori musical amb interpretacions de copla i pasdobles, tancant l'emissió amb recomanacions per a la setmana següent.
Programació i Esdeveniments Culturals
Aquest episodi del programa > "Espíritu Andaluz" comença aCullit amb diverses notícies relacionades amb el món associatiu i les tradicions culturals.
- S'anuncien les primeres Cruces de Mayo organitzades a Castelldefels pel Centro Cultural Alba.
- Es fa un repassament del segon trobada de cantorians a Barcelona, amb la participació de membres de la junta directiva i la presentació de llibres històrics.
- Es destaca la participació en programes televisius com el de Tony Rovira per promoure la cultura andaluza més enllà dels tòpics habituals.
Entrevista amb l'Alcalde de Turre
Connexió amb Almeria
Durant l'emissió s'estableix una conversa telefònica amb don Arturo Grímac, alcalde de Turre, un municipi situat a la província d'Almeria.
- Es parla del patrimoni històric del poble i de la seva herència morisca.
- Es comenten les relacions familiars i culturals entre els habitants d'origen andalús establerts a Catalunya i els seus municipis d'origen.
- S'assenyala la importància del turisme i de la gastronomia local tradicional.
Selecció Musical
El programa compta amb un extens repertori de cancions i repertoris tradicionals, incloent sevillanes, copla i pasdobles interpretats per diversos artistes reconeguts.
"Viva el paso doble que hace alegre la tragedia, viva lo español!"
- Actuacions d'artistes com Julio Madrid, Javier Ginés, José Luis el Lobo, Luis Moreno i Manuel Horta.
- Participació de grups i cantants com Raya Real, Requiebros, Toni Torres i Brisa Marina.
- Tancament de l'espai radiofònic amb temes dedicats a la cultura i el folklore popular.
