Títol i resum generats per IA

Fuera de Campo del 28/4/2017 — Actualitat cinematogràfica i cartellera a Ràdio Castelldefels

0:00Fuera de Campo1:13:38
Compartir
Fuera de Campo
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
5 seccions · 1:13:38
01
Presentació i homenatge a Jonathan Demme
1:22 — 10:18

Inici del programa dedicat a repassar la cartellera i homenatjar el recentment mort director Jonathan Demme.

1:22
02
Repàs de la cartellera actual
10:18 — 27:47

Anàlisi de pel·lícules com La alta sociedad, Negación, Lo tuyo y tú i Adiós a Europa.

10:18
03
Estrenes de la setmana: Lady Macbeth i més
27:47 — 43:46

Presentació de noves estrenes a la cartellera incloent Lady Macbeth, l'obra de Warren Beatty i Maravilloso Boccaccio.

27:47
04
Cinema comercial i Guardianes de la Galaxia Vol. 2
43:46 — 1:03:40

Debat sobre el cinema comercial encapçalat per Guardianes de la Galaxia Vol. 2 i el thriller espanyol Plan de fuga.

43:46
05
Cine de distribució limitada i comiat
1:03:40 — 1:13:24

Recomanacions de documentals, cinema independent, repàs final de cartellera i comiat del programa.

1:03:40
Seccions generades automàticament

Repàs de la cartellera i estrenes cinematogràfiques

En aquest episodi del programa Fuera de Campo de Ràdio Castelldefels, els col·laboradors analitzen detalladament les estrenes més destacades de la setmana a les sales de cinema, combinant grans produccions comercials amb cinema d'autor.

Pel·lícules de distribució limitada i autor

  • La alta sociedad: Comèdia negra i esperpèntica dirigida per Bruno Dumont, ambientada al segle XX amb un estil molt particular que no deixa indiferent.
  • Negación: Drama judicial centrat en la defensa d'una historiadora davant les acusacions d'un negacionista del nazisme.
  • Lo tuyo y tú: Proposta asiàtica que recorda a les obres de Woody Allen, jugant amb les relacions de parella i la confusió d'identitats.
  • Lady Macbeth: Una òpera prima britànica colpidora sobre l'opressió femenina i la venjança al segle XIX.

Grans èxits i cinema comercial

  • Guardianes de la Galaxia Vol. 2: L'èxit de Marvel torna amb una proposta divertida, plena d'humor i acompanyada d'una banda sonora inconfusible dels anys setanta i vuitanta.
  • Plan de fuga: Thriller d'acció espanyol protagonitzat per Luis Tosar i Javier Gutiérrez que prioritza l'adrenalina per sobre de la complexitat del guió.

"No veáis demasiadas porquerías que no son buenas para la salud, pero hacer el favor de ir al cine."

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament