Fuera de Campo del 30/6/2017 — Cartelera de cinema i estrenes de la setmana
Anàlisi detallada de les pel·lícules en cartellera com Cartes de la guerra, Cosecha amarga, La vida de Ana, París puede esperar, Testigo i Una noche con mi exsuegro.
Debat profund sobre l'estrena d'Estiu 1993, la importància de la versió original, els reptes del doblatge al cinema català i espanyol, i la recepció crítica.
Comentaris sobre novetats com Colosal de Nacho Vigalondo, Despido procedente, En este rincón del mundo, Un don excepcional i Gru 3, mi villano favorito.
Repàs final a títols com Wonder Woman, Modi, el color de la vida, Hermanos del Viento, Déjame salir i No sé decir adiós, abans d'acomiadar l'emissió.
Repàs de la cartellera i novetats cinematogràfiques
En aquesta edició del programa, els col·laboradors repassen les estrenes més destacades de la cartellera i reflexionen sobre l'estat actual del sector audiovisual, incloent-hi polèmiques sobre impostos i el tractament de gèneres cinematogràfics.
Anàlisi de les estrenes principals
- Cartes de la guerra: Un drama poètic i melancòlic d'Ivo Ferreira basat en l'obra epistolar d'Antonio Lobo Antunes.
- Cosecha amarga: Producció canadenca centrada en el drama històric ucraïnès conegut com el Holodomor.
- París puede esperar: Comèdia de caire gastronòmic i turístic dirigida per Eleanor Coppola.
- Estiu 1993: L'aclamada òpera prima de Carla Simón que destaca pel seu enfocament realista i autobiogràfic sobre el dol infantil.
- Colosal: Una proposta molt original de Nacho Vigalondo protagonitzada per Anne Hathaway.
"No sé decir adiós es una de esas películas en las que no te ríes ni pa' Dios, muy tristes, pero muy intensas también."
Reflexions sobre la indústria i el doblatge
- S'atura el debat sobre la necessitat de mantenir les versions originals subtitulades en films com Estiu 1993 enfront dels doblatges considerats nefastos.
- Es discuteixen les dades de taquilla i l'impacte de les grans produccions en comparació amb el cinema independent.
- Es valoren propostes de gèneres diversos com el thriller psicològic i l'animació per a adults.

