Fuera de Campo del 9/5/2014 — Estrenues, cartellera i la Mostra de Vídeo
Inici del programa radiofònic dedicat al cinema, salutacions dels col·laboradors i comentaris sobre la taquilla i l'actualitat setmanal.
Repàs exhaustiu a totes les projeccions i treballs audiovisuals que formaran part de la divuitena edició de la mostra als Cines Metropol.
Anàlisi detallada de les principals pel·lícules estrenades comercialment, incloent-hi títols internacionals i produccions espanyoles.
Secció dedicada a les pel·lícules d'entreteniment de consum massiu i un documental musical.
Presentació de propostes cinematogràfiques minoritàries i documentals de temàtica social o gastronòmica.
Secció d'humor amb estrenues fictícies i repàs final de la cartellera vigent als cinemes de Castelldefels.
Presentació i Programació de la Mostra de Vídeo
El programa Fuera de Campo dedica bona part del seu espai a repassar la programació completa de la decimoctava mostra de vídeo local de Castelldefels, que se celebrarà als Cines Metropol en format digital.
- Solo para supervivientes: Un documental de trenta minuts sobre la història de la revista satírica El Víbora amb entrevistes a figures clau com Javier Mariscal.
- Castelldefels a ritmo de su gente: Un videoclip realitzat amb telèfons mòbils que recull moments de ball i participació ciutadana al municipi.
- Cortos sobre violència de genèrica: Es projectaran els treballs guardonats en el concurs No da Igual, elaborats per alumnes de l'IES Las Marinas.
- Altres produccions destacades: Inclou treballs com Mundo H de Guillermo Ábalos, peces d'animació, i videoclips amb una factura tècnica impecable.
"Una programación realmente atapallida que liquidaremos en un par de horas gracias a la gran cantidad de piezas cortas."
Estrenues de la Setmana en Sales
S'analitzen les novetats de la cartellera cinematogràfica amb un volum elevat d'estrenues comercials i d'autor.
- Una noche en el viejo México: Drama dirigit per Emilio Aragón i protagonitzat per Robert Duvall en format de road movie.
- Amor en su punto: Comèdia romàntica amb Leonor Watling i ambientació gastronòmica a Dublín.
- Los ojos amarillos de los cocodrilos: Adaptació cinematogràfica del bestseller francès protagonitzada per Emmanuelle Béart.
- Un castillo en Italia: Comèdia dramàtica i autobiogràfica dirigida per Valeria Bruni Tedeschi.
- En un lugar sin ley: Un western sensorial i introspectiu amb Rooney Mara i Casey Affleck.
- Snowpiercer (El rompehielos): Blockbuster distòpic i de ciència-ficció dirigit per Bong Joon-ho.
Secció de Cinema Palomitero
Repàs a les propostes més comercials destinades al gran públic.
- Malditos vecinos: Comèdia esbojarrada sobre enfrontaments veïnals i festes universitàries.
- Tres días para matar: Acció i persecucions de la mà de Luc Besson i protagonitzada per Kevin Costner.
- Violeta, la emoción del concierto: Documental musical adreçat als seguidors de la sèrie.
Cinema de Distribució Limitada i Altres Seccions
S'esmenten estrenues d'accés minoritari i la cartellera local.
- 10.000 noches en ninguna parte: L'últim film de Ramón Salazar estrenat de manera restringida.
- Grand Cops: Comèdia negra i policial dirigida per Quentin Dupieux.
- El somni: Documental gastronòmic sobre la cuina d'avantguarda.

